Постол, А. А. (2018) Особливості формування та форми впровадження маркетингових стратегій аграрних підприємств. Вісник Одеського національного університету. Економіка, 23 (2). с. 64-68.
Text
Vonu_econ_2018_23_2_15.pdf Скачати (245kB) |
Резюме
У статті визначено важливість маркетингової діяльності у розвитку аграрних підприємств. Виявлено її чинники та рівень здійснення. Здійснено групування аграрних підприємств за рівнем та формами використання маркетингових стратегій. Обґрунтовано можливості застосування маркетингових страте- гій розвитку, їх типи та форми. Розроблено критерії оцінки ефективності та механізми впровадження й очікувані ефекти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HC Економічна історія і становище |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу |
Дата внесення: | 08 Лип 2020 07:40 |
Останні зміни: | 09 Груд 2020 09:35 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10290 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |