МДПУ репозиторій

Особливості формування та форми впровадження маркетингових стратегій аграрних підприємств

Постол, А. А. (2018) Особливості формування та форми впровадження маркетингових стратегій аграрних підприємств. Вісник Одеського національного університету. Економіка, 23 (2). с. 64-68.

[img] Text
Vonu_econ_2018_23_2_15.pdf

Скачати (245kB)

Резюме

У статті визначено важливість маркетингової діяльності у розвитку аграрних підприємств. Виявлено її чинники та рівень здійснення. Здійснено групування аграрних підприємств за рівнем та формами використання маркетингових стратегій. Обґрунтовано можливості застосування маркетингових страте- гій розвитку, їх типи та форми. Розроблено критерії оцінки ефективності та механізми впровадження й очікувані ефекти.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > HC Економічна історія і становище
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу
Дата внесення: 08 Лип 2020 07:40
Останні зміни: 09 Груд 2020 09:35
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10290

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу