МДПУ репозиторій

Багатофункціональність міжкультурного діалогу в навчальному процесі закладів вищої освіти

Мілько, Н. Є (2019) Багатофункціональність міжкультурного діалогу в навчальному процесі закладів вищої освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (22)). с. 50-54. ISSN 2219-5203

[img]
Перегляд
Text
Милько.pdf

Скачати (5MB) | Перегляд

Резюме

У статті розглянуто міжкультурний діалог, реалізація якого розвиває когнітивну, ціннісно-смислову та поведінкову сфери особистості суб’єктів освіти, сприяючи в такий спосіб їх професійному становленню. Розкрито основні функції діалогу, наголошено на необхідності організації правильної позиції вчителя в освітньому процесі. Проаналізовано специфіку компетентності вчителя іноземних мов, яка полягає в наявності сформованої іншомовної комунікативної компетенції.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
P Мова та література > PD Германські мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра германської філології > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 25 Черв 2020 12:27
Останні зміни: 30 Вер 2020 07:40
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10267

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу