Мілько, Н. Є (2019) Багатофункціональність міжкультурного діалогу в навчальному процесі закладів вищої освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (22)). с. 50-54. ISSN 2219-5203
|
Text
Милько.pdf Скачати (5MB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглянуто міжкультурний діалог, реалізація якого розвиває когнітивну, ціннісно-смислову та поведінкову сфери особистості суб’єктів освіти, сприяючи в такий спосіб їх професійному становленню. Розкрито основні функції діалогу, наголошено на необхідності організації правильної позиції вчителя в освітньому процесі. Проаналізовано специфіку компетентності вчителя іноземних мов, яка полягає в наявності сформованої іншомовної комунікативної компетенції.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) P Мова та література > PD Германські мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра германської філології > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 25 Черв 2020 12:27 |
Останні зміни: | 30 Вер 2020 07:40 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10267 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |