Титаренко, О. І. та Маракасова, К. (2019) Психолого-педагогічний супровід соціальної адаптації підлітків. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю. с. 259-264.
|
Text
Титаренко О. Маракасова К._тези.pdf Скачати (228kB) | Перегляд |
Резюме
У статті проаналізовано вплив рівня соціальної адаптації на формування самооцінки підлітків та особливості психолого-педагогічного супроводу соціальної адаптації підлітків. Розглянуто взаємозв’язок поведінки, спілкування з однолітками, комунікацій, шкільних оцінок, переживання почуття дорослості, відношення до своєї зовнішності та самооцінки. Приділено увагу процесу соціалізації та соціальної адаптації.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4413 не знайдено. |
Дата внесення: | 24 Черв 2020 12:41 |
Останні зміни: | 12 Жов 2021 10:47 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10231 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |