МДПУ репозиторій

Формування лінгводидактичної компетентності вчителів української мови

Волкова, І. В. та Педаш, Т. (2019) Формування лінгводидактичної компетентності вчителів української мови. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. праць (10). с. 175-179.

[img]
Перегляд
Text
Статья Волкова, Педаш 2019.pdf

Скачати (111kB) | Перегляд

Резюме

Недостатньо досліджена проблема теоретичних основ удосконалення зазначеної компетентності вчителів української мови, відсутні системні дослідження структури та складових цієї категорії, можливих рівнів розвитку цієї категорії а також критеріїв їх визначення. Мета статті – теоретична розробка поняття «лінгводидактична компетентність учителів української мови» і дослідженні місця цієї категорії в структурі професійно-педагогічної компетентності словесників.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української мови
Користувач, що депонує: Кафедра української мови
Дата внесення: 30 Черв 2020 10:17
Останні зміни: 30 Черв 2020 10:17
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10219

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу