Волкова, І. В. та Педаш, Т. (2019) Формування лінгводидактичної компетентності вчителів української мови. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. праць (10). с. 175-179.
|
Text
Статья Волкова, Педаш 2019.pdf Скачати (111kB) | Перегляд |
Резюме
Недостатньо досліджена проблема теоретичних основ удосконалення зазначеної компетентності вчителів української мови, відсутні системні дослідження структури та складових цієї категорії, можливих рівнів розвитку цієї категорії а також критеріїв їх визначення. Мета статті – теоретична розробка поняття «лінгводидактична компетентність учителів української мови» і дослідженні місця цієї категорії в структурі професійно-педагогічної компетентності словесників.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української мови |
Користувач, що депонує: | Кафедра української мови |
Дата внесення: | 30 Черв 2020 10:17 |
Останні зміни: | 30 Черв 2020 10:17 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10219 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |