Добровольська, Л. П. та Лєзіна, Н. О. та Третьякова, І. С. (2019) Особливості та корекція емоційної сфери дошкільників з порушення мови. Діти з особливими потребами в освітньому просторі: зб. матеріалів V міжнар. конгресу зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології, 10-11 жовт. 2019 р.. с. 38-41.
|
Text
001.pdf Скачати (947kB) | Перегляд |
Резюме
Сучасні тенденції розвитку теорії і методики дошкільної освіти свідчать, що розвиток емоційної сфери дошкільника, співчуття і співпереживання іншим людям, розуміння їх станів є одним з найважливіших компонентів гармонійного розвитку дітей.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 24 Черв 2020 06:05 |
Останні зміни: | 24 Черв 2020 06:05 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10171 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |