Прокоф’єва, О. О. та Прокоф'єва, О. А. та Смірнов, Б. І. (2019) Шкільний булінг: особистісно-професійна готовність вчителя до превенції. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 6-8 черв. 2019 р.. с. 235-239.
|
Text
Булінг.pdf Скачати (347kB) | Перегляд |
Резюме
Автори розглядають поняття булінгу, акцентують увагу на особистісно-професійній готовності учителя до виявлення і превенції шкільного насилля, вказують на ключові аспекти реагування на факт булінгу. Ключові слова: булінг, шкільне насилля, особистісна готовність учителя, емоційна стійкість, емоційна зрілість
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | О.О. Прокоф'єва |
Дата внесення: | 23 Черв 2020 11:59 |
Останні зміни: | 12 Жов 2021 10:48 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10061 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |