Прокоф’єва, О. О. and Прокоф'єва, О. А. and Смірнов, Б. І. (2019) Шкільний булінг: особистісно-професійна готовність вчителя до превенції. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 6-8 черв. 2019 р.. pp. 235-239.
|
Text
Булінг.pdf Download (347kB) | Preview |
Abstract
Автори розглядають поняття булінгу, акцентують увагу на особистісно-професійній готовності учителя до виявлення і превенції шкільного насилля, вказують на ключові аспекти реагування на факт булінгу. Ключові слова: булінг, шкільне насилля, особистісна готовність учителя, емоційна стійкість, емоційна зрілість
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Depositing User: | О.О. Прокоф'єва |
Date Deposited: | 23 Jun 2020 11:59 |
Last Modified: | 12 Oct 2021 10:48 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10061 |
Actions (login required)
View Item |