МДПУ репозиторій

Шкільний булінг: особистісно-професійна готовність вчителя до превенції

Прокоф’єва, О. О. та Прокоф'єва, О. А. та Смірнов, Б. І. (2019) Шкільний булінг: особистісно-професійна готовність вчителя до превенції. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 6-8 черв. 2019 р.. с. 235-239.

[img]
Перегляд
Text
Булінг.pdf

Скачати (347kB) | Перегляд

Резюме

Автори розглядають поняття булінгу, акцентують увагу на особистісно-професійній готовності учителя до виявлення і превенції шкільного насилля, вказують на ключові аспекти реагування на факт булінгу. Ключові слова: булінг, шкільне насилля, особистісна готовність учителя, емоційна стійкість, емоційна зрілість

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Користувач, що депонує: О.О. Прокоф'єва
Дата внесення: 23 Черв 2020 11:59
Останні зміни: 12 Жов 2021 10:48
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10061

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу