Items where Division is "Фахові видання" and Year is 2018Number of items: 17. ДДубяга, С. М. and Саєнко, Ю. О. and Дубяга, В. І (2018) Використання технології розвитку критичного мислення на уроках української мови в початкових класах. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету (2 (21)). pp. 51-56. ММелаш, В. Д. and Щербак, І. В. (2018) Формування природознавчої компетентності у дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 20 (1). pp. 84-88. ISSN 2219-5203 ССаєнко, Ю. О. (2018) Впровадження технології розвитку критичного мислення на уроках у початковій школі. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. (60). pp. 106-109. Саєнко, Ю. О. and Петряник, А. С. (2018) Навчально-розвивальний потенціал диференційованого навчання у початкових класах. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (51). pp. 74-77. ISSN 2412-1142 ФФефілова, Т. В. and Саєнко, Ю. О. (2018) Використання прийомів технології розвитку критичного мислення на уроках математики у початковій школі. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 2 (81). pp. 234-239. ISSN 2413-1865 Фефілова, Т. В. and Фефілова, І. (2018) Упровадження технологій інтеграції та диференціації в сучасний урок математики в початковій школі. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (21). pp. 186-193. ISSN 2219-5203 ЧЧорна, В. В. and Оліщук, Т. (2018) The creative development softwear of visual art at primary education: theoretical aspect. Молодь і ринок (5). pp. 72-76. ISSN 2308-4634 Чорна, Вікторія and Оліщук, Тетяна (2018) Розвиток креативності засобами мистецтва у початковій школі: теоретичний аспект. Молодь і ринок, 5 (160). pp. 72-76. ШШевченко, Ю. М. (2018) Підготовка майбутніх учителів до використання інноваційних методик з духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи (62). pp. 246-250. ISSN 2311-5491 Шевченко, Ю. М. (2018) Особливості духовно-морального розвитку молодших школярів в сучасних умовах. Інноваційна педагогіка, 174. pp. 169-173. ISSN 2663-6085 Шевченко, Ю. М. (2018) Особливості крос-культурного простору як культурологічного феномену. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія, 182. pp. 25-31. ISSN 2415-7872 Шевченко, Ю. М. (2018) Методологічні орієнтири з питання готовності майбутніх учителів до духовно-морального розвитку молодших школярів у контексті ідей компетентнісного підходу. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (61). pp. 221-225. ISSN 1992-5786 Шевченко, Ю. М. (2018) Сутність і структура готовності студентів закладів вищої освіти до духовно-морального розвитку молодших школярів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (2). pp. 92-97. ISSN 2219-5203 Шевченко, Ю. М. (2018) Професійна готовність майбутніх педагогів у сучасній науковій літературі. Молодь і ринок. pp. 88-93. ISSN 2308-4634 Шевченко, Ю. М. (2018) Психологічні механізми духовно-морального розвитку в структурі готовності до професійної педагогічної діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). pp. 101-107. ISSN 2219-5203 Шевченко, Ю. М. (2018) Сутність і структура готовності студентів закладів вищої освіти до духовно-морального розвитку молодших школярів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (2 (21)). pp. 92-97. ISSN ISSN 2219-5203 Шевченко, Юлія (2018) Психолого-педагогічні умови готовності студентів до духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі. Проблеми підготовки сучасного вчителя (18). pp. 343-354. ISSN 2307-4914 |