Items where Division is "Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності" and Year is 2018
І
Ізбаш, С. and Табунщик, Л. (2018) Структурні елементи емпатійної культури майбутніх вчителів інформатики. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій: матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф. (26 грудня 2018 р., м. Мелітополь). pp. 72-77.
Ізбаш, С. and Черненко, Д. (2018) Педагогічна діяльність викладача інформатики як особливий вид соціальної діяльності. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій: матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф. (26 грудня 2018 р., м. Мелітополь). pp. 78-83.
Ізбаш, С. С. (2018) Сутність самоосвіти майбутніх магістрів освіти у процесі їх андрагогічної підготовки. Підготовка конкурентоздатних фахівців: виклики сучасності: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Кривий Ріг, 25-26 квітня 2018 р.), 2. pp. 64-68.
Ізбаш, С. С. (2018) Інтерактивне навчання майбутніх магістрів освіти в процесі їхньої андрагогічної підготовки. Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології: зб.матеріалів ІІІ-ої Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 19 квіт. 2018 р., 1. pp. 148-152.
Ізбаш, С. С. and Черненко, Д. О. (2018) Педагогічна діяльність викладача інформатики як особливий вид соціальної діяльності. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій: матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф., 26 груд. 2018 р.. pp. 78-83.
Ізбаш, С. С. and Ярова, О. І. (2018) Аналіз сучасних теорій медіаосвіти. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій: матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф., 26 груд. 2018 р.. pp. 68-72.
А
Аносов, І. П. and Ізбаш, С. С. (2018) Антропологічний підхід до впровадження андрагогічних технологій навчання майбутніх магістрів освіти. Досвід і проблеми організації соціальної та життєвої практики учнів і студентів на засадах компетентнісного підходу до освіти: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (12-13 жовтня 2018 р., м. Запоріжжя). pp. 215-217.
Б
Бунчук, Оксана and Єрмак, Юлія (2018) Роль української інтелігенції в провідницькому освітньому русі 1917-1920 рр. Наукові записки Бердянського педагогічного університету. Педагогічні науки: зб. наук. пр. (1). pp. 24-28.
Бунчук, Оксана and Попелешко, Юлія (2018) Жертовність - визначна риса провідників в освіті періоду державотворчих процесів поч. 20 ст. (в особах). Наукові записки Бердянського педагогічного університету (1). pp. 41-51.
Бунчук, Оксана Володимирівна (2018) Ідеї педагогіки життєтворчості у спадщині класиків освітньої думки XX ст. Досвід і проблеми організації соціальної та життєвої практики учнів і студентів на засадах компетентнісного підходу до освіти : міжнар. наук.-практ. конф., 12-13 жовт. 2018 року. pp. 134-135.
Бунчук, Оксана Володимирівна and Верьовкіна, Поліна (2018) Професійне самовизначення учнів старшої школи в процесі проектної діяльності. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій, 3. pp. 18-20.
Бунчук, Оксана Володимирівна and Караковська, Олена (2018) Формування інтелектуальної мобільності в учнів старшої школи у процесі навчальної діяльності. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій : матеріали 3 Всеукр. нак.-практ.конф. 26 груд. 2018 р., 3 (3). pp. 20-22.
В
Воровка, М. І. (2018) Джерельна база історико-педагогічного дослідження: поняття та специфіка. Вісник Дніпропетровського університету економіки та права імені Альфреда Нобеля. Серія: «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки. (2). pp. 13-17. ISSN 2522-4115
Воровка, М. І. (2018) До методології історико-педагогічного дослідження: робота з джерелами. Всеукраїнський науково-педагогічний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії». Спеціальний тематичний випуск «Вища освіта у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 2 (6). pp. 113-122.
Воровка, Маргарита (2018) До проблеми джерельної бази історико-педагогічного дослідження: історичні та істереографічні джерела. In: Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні інновації в сфері педагогіки та психології", 30 листопада – 1 грудня 2018 р, Таврійський національний університет імені В.І.Вернадського.
Воровка, Маргарита Іванівна (2018) Щодо гендерної нерівності в системі освіти України. In: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи", 14-16 червня 2018 р., Мелітопольський державний педагогічний університет, Мелітополь.
Г
Головкова, М. М. and Коробченко, А. А. (2018) Розвиток науково-дослідницької компетентності майбутніх фахівців педагогічної освіти. Досвід і проблеми організації соціальної та життєвої практики учнів і студентів на засадах компетентнісного підходу до освіти: матеріали Міжнар. наук.-практ.конф.. pp. 23-31.
Д
Добровольська, Л. and Окса, М. (2018) Деякі психологічні умови перебудови міжкультурного спілкування в навчальному процесі. In: Міжнародна науково-практична конференція "Формування стратегії міжнародної комунікації особистості учня в онтогенезі: від методики до методології", 13-14, Мелітополь.
К
Коробченко, А. А. and Батарейна, І. О. (2018) Підготовка майбутніх учителів до морального виховання учнів в умовах реформування освіти. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій: матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф.. pp. 83-89.
Коробченко, А. А. and Головкова, М. М. (2018) Досвід організації науково-дослідної роботи майбутніх вчителів. Scientific Indexing Services (USA) «Virtus» (22). pp. 116-120. ISSN 2410-4388
О
Окса, М. М. (2018) Інтегроване навчання в досвіді А. С. Макаренка. Нова українська школа: теорія і практика реалізації інтегрованого підходу: матеріали Міжнар. наук. конф.. pp. 27-31.
П
Прийма, Сергій (2018) Conceptual Principles of Regional Education Policy. Other. Publishing office of Warsaw University of Humanities, Warsaw.
Прийма, Сергій (2018) Conceptual Principles of Regional Education Policy. Section 6. Trends in the development of adult education systems in Ukraine. Other. Publishing office of Warsaw University of Humanities, Warsaw.
Прийма, Сергій (2018) Conceptual Principles of Regional Education Policy. Section 8. Regional educational policy: from theory to practice. Other. Publishing office of Warsaw University of Humanities, Warsaw.
Прийма, Сергій (2018) Conceptual Principles of Regional Education Policy. Section 9. A study on educational needs of adults (on the example of Zaporizhzhya region residents). Other. Publishing office of Warsaw University of Humanities, Warsaw.
Т
Таблер, Т. І. (2018) Практика організації діалогу вчителя та учнів на уроках математики із застосуванням інтерактивних технічних засобів. Формування стратегії міжкультурної комунікації особистості учня в онтогенезі: від методики до методології:тези міжнародної науково-практичної конференції (13-14 вересня 2018р., м.Мелітополь). pp. 268-271.
Таблер, Т. І. (2018) Впровадження інтерактивних методів на уроках математики в новій українській школі. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю (14-16 червня 2018 р., м. Мелітополь, Україна). pp. 251-253. ISSN ISBN 978-617-7566-25-9
Тарасова, В. А. (2018) Професійний розвиток учителів в умовах розбудови Нової української школи. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій: матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф., 26 груд. 2018 р.. pp. 128-132.