Items where Division is "Фахові видання" and Year is 2019
M
Moskalyova, L. and Zhytnik, T. and Podpliota, S. (2019) Sociocultural, spiritual, moral and tutor support for people with disabilities in the conditions of institutions of higher education (project). Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету (4). pp. 211-220. ISSN 2307-4906
Г
Гончарова, О. А. and Калужська, Л. О. and Фаліна, Г. М. (2019) Міжкультурна компетентність як складник професійно-методичної компетентності майбутнього вчителя англійської мови в початковій школі. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (1 (22)). pp. 120-125. ISSN ISSN 2219-5203
К
Казьміна, Н. О. and Калужська, Л. О. and Кірсанова, С. С. and Фаліна, Г. М. (2019) Використання римувань у навчанні іноземних мов у початковій школі. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (64). pp. 61-64. ISSN 1992-5786
Казьміна, Н. О. and Кірсанова, С. С. (2019) Розвиток соціально-комунікативних компетенцій у початковій школі. Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" ім. Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки (5). pp. 82-85. ISSN 2663-9114
Калужська, Л. О. (2019) Особливості англомовного перекладу фразеологічних одиниць в українських політичних текстах. Вісник Запорізького національного університету (філологічні науки) (2). pp. 82-85.
Кірсанова, С. С. (2019) Формування міжособистісних взаємин студентської молоді в полікультурному просторі закладів вищої освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (2 (23)). pp. 36-40. ISSN ISSN 2219-5203
Кірсанова, С. С. and Калужська, Л. О. and Казьміна, Н. О. and Фаліна, Г. М. (2019) Педагогічні умови формування творчої самостійності студентів – майбутніх учителів іноземної мови у початковій школі. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 1 (64). pp. 104-107. ISSN 1992-5786
Ч
Чорна, О. О. (2019) Роль та методичні прийоми роботи з казкою на уроках англійської мови як засіб формування позитивної мотивації навчання. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 1 (65). pp. 136-139. ISSN 1992-5786