Items where Author is "Шквиря, Н. О."

Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 5.

Article

Шквиря, Н. О. (2020) Теоретичні основи стратегічного маркетингу підприємства. Інфраструктура ринку (40). pp. 328-333. ISSN 2519-2868

Шквиря, Н. О. (2019) Обґрунтування вибору маркетингової стратегії молокопереробного підприємства. Інфраструктура ринку (29). pp. 324-329. ISSN 2519-2868

Шквиря, Н. О. (2018) Стан та особливості стратегічного планування діяльності сільськогосподарських підприємств. Економіка та суспільство (16). pp. 549-553. ISSN 2524-0072

Conference or Workshop Item

Лебедка, А. А. and Шквиря, Н. О. (2020) Анкетування як інструмент розробки маркетингової стратегії підприємства. In: І Міжнародна науково-практична конференція підприємництво в аграрній сфері: глобальні виклики та ефективний менеджмент, 12-13, Запоріжжя.

Шквиря, Н. О. (2020) Розробка маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства. In: І Міжнародна науково-практична конференція підприємництво в аграрній сфері: глобальні виклики та ефективний менеджмент, 12-13, Запоріжжя.

This list was generated on Fri Dec 20 18:40:04 2024 EET.