Давидова, С. В. (2017) Роль творчих проектів у формуванні професійної компетентності сучасних учителів. In: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Педагогіка в системі гуманітарного знання».
Text
24sept2017-страницы-1-3,36-39.pdf
Download (1MB)
24sept2017-страницы-1-3,36-39.pdf
Download (1MB)
Abstract
Метод проектів зародився ще в 20-ті роки минулого століття в США.
Його називали також методом проблем. Він ґрунтувався на ідеях
прагматичної педагогіки американського філософа і педагога
Джона Дьюї; його учень і послідовник В. Кілпатрік визначив суть методу
проектів як «від душі виконуваний задум».
Item Type: | Conference or Workshop Item (Speech) |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Users 20 not found. |
Date Deposited: | 26 May 2020 07:16 |
Last Modified: | 26 May 2020 07:16 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9095 |