Саржан, А. С. (2019) Мораль як основа розвитку сучасного підприємництва. In: Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ, 18-22, Мелітополь.
тези ЕтаБ конференция-28-29 (1).pdf
Download (509kB)
Abstract
Сучасний світ ставить перед людиною нові виклики для світоглядно-ціннісного формування його особистісної та соціальної сутності. Моральність сучасного підприємця є частиною загальнокультурного простору сучасного економічно-соціального розвитку будь-якого суспільства. У зв'язку з цим, досліджуючи світоглядно-ціннісні параметри підприємництва, необхідно звернутися до проблематики визначення економічності сучасної людини через категорію економічної культури. Економічна культура - це система економічних цінностей суспільства, в якій відображений нормативний канон «людини економічної», що визначає особливості економічної соціалізації.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Depositing User: | Users 17 not found. |
Date Deposited: | 28 Nov 2019 10:11 |
Last Modified: | 05 Dec 2019 06:59 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8103 |