Семікін, Михайло (2015) Онтологізація логіки в аналітичній філософії освіти Р. Пітерса. Versus, 1 (5). pp. 50-54. ISSN 2310-4562
Versus_1_2015_006.pdf
Download (429kB)
Abstract
За допомогою зіставлення з діалектичною і марксистською логікою розкрито своєрідність трактування логіки в аналітичній філософії освіти Р. Пітерса. Наголошено на актуальності дослідження прагматичних концептів, на знанні принципів, а також критеріїв цілеспрямованої поведінки в мовній грі. У контексті використання понять у повсякденній мові проаналізовано підхід до логіки як до засобу «приватного вживання» розсудку для досягнення соціальних цілей. Здійснено порівняльний аналіз діалектичної логіки як засобу прояснення понять як чистих сутностей і аналітичної логіки як засобу знаходження продуктивних рішень для досягнення соціальних цілей.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 04 Feb 2016 16:10 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/74 |