Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Особливості практичної підготовки майбутніх учителів до роботи з дітьми молодшого шкільного віку з дисграфією

Журавльова, Л. С. (2017) Особливості практичної підготовки майбутніх учителів до роботи з дітьми молодшого шкільного віку з дисграфією. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 3 (75). pp. 176-181. ISSN 2413-1865

[thumbnail of ОСОБЛИВОСТІ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИСГРАФІЄЮ.pdf] Text
ОСОБЛИВОСТІ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИСГРАФІЄЮ.pdf

Download (205kB)

Abstract

У статті порушено проблему пошуку нових практичних форм організації процесу навчання, що передба-чає формування здатності студентів до кваліфікаційної виробничої праці за обраною спеціальністю. Наголо-шується, що актуальність проблеми практичної підготовки фахівців зумовлена потребою суспільства у ква-ліфікованих спеціалістах, які здатні системно розв’язувати професійні завдання, взаємодіючи між собою.
Підкреслюється, що потреби сучасної педагогічної практики висувають нові вимоги до підготовки майбут-ніх учителів початкових класів, які повинні володіти основами знань у галузі суміжних наук, орієнтуватись
у питаннях корекційної педагогіки, психології, логопедії. Теоретично обґрунтовано та розкрито особливості
практичної підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах вищого навчального закладу.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Depositing User: Users 4438 not found.
Date Deposited: 25 Sep 2019 13:31
Last Modified: 15 Oct 2020 10:30
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7020

Actions (login required)

View Item
View Item