Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Соціокультурний аспект професійного самовизначення майбутніх педагогів

Баранцова, Ірина (2015) Соціокультурний аспект професійного самовизначення майбутніх педагогів. НАУКОВИЙ ВІСНИК МЕЛІТОПОЛЬСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ, 4 (14). pp. 116-221.

[thumbnail of Соціокультурний_аспект_професійного_самовизначення_майбутнього_педагога_(фахова_стаття)-конвертирован.pdf] Text
Соціокультурний_аспект_професійного_самовизначення_майбутнього_педагога_(фахова_стаття)-конвертирован.pdf

Download (421kB)

Abstract

У статті розглядається поняття
«професійного свмовмзначення» в умовах
змін змісту сучасної освіти. Автор
наголошує на необхідності
створення відповідних умов,
надання відповідних знань, завдяки
яким формування компетентності та
компетенцій відбуватиметься на
належному професійному рівні,
формуючи особистість, яка може
швидко реагувати на запити часу,
ефективно та свідомо діяти в умовах
глобалізованого, інформаційного
суспільства.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання
Depositing User: Users 35 not found.
Date Deposited: 13 Sep 2019 12:19
Last Modified: 16 Oct 2020 07:48
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6600

Actions (login required)

View Item
View Item