Баранцова, Ірина (2015) Соціокультурний аспект професійного самовизначення майбутніх педагогів. НАУКОВИЙ ВІСНИК МЕЛІТОПОЛЬСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ, 4 (14). pp. 116-221.
Text
Соціокультурний_аспект_професійного_самовизначення_майбутнього_педагога_(фахова_стаття)-конвертирован.pdf
Download (421kB)
Соціокультурний_аспект_професійного_самовизначення_майбутнього_педагога_(фахова_стаття)-конвертирован.pdf
Download (421kB)
Abstract
У статті розглядається поняття
«професійного свмовмзначення» в умовах
змін змісту сучасної освіти. Автор
наголошує на необхідності
створення відповідних умов,
надання відповідних знань, завдяки
яким формування компетентності та
компетенцій відбуватиметься на
належному професійному рівні,
формуючи особистість, яка може
швидко реагувати на запити часу,
ефективно та свідомо діяти в умовах
глобалізованого, інформаційного
суспільства.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання |
Depositing User: | Users 35 not found. |
Date Deposited: | 13 Sep 2019 12:19 |
Last Modified: | 16 Oct 2020 07:48 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6600 |