Щебликіна, І. О. and Щебликіна, З. В. and Прощенко, А. А. (2018) Туристично-пізнавальні заходи як інструмент корпоративної культури в питаннях культурного розвитку трудового колективу. Передова наука. pp. 44-46.
Text
organized.pdf
Download (370kB)
organized.pdf
Download (370kB)
Abstract
Пріоритетними в культурі підприємств є організаційні цінності - це предмети, явища і процеси, що направлені на задоволення потреб членів організації. Якщо вони будуть задоволені, то це проявиться і у взаємодії організації з середовищем.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія H Суспільні науки > HG Фінанси |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування |
Depositing User: | Unnamed user with email dmamdpu@gmail.com |
Date Deposited: | 11 Sep 2019 11:25 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6496 |