Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Зв’язок ціннісних орієнтацій підлітків з їх ставленням до реклами

Зикова, З.М. (2012) Зв’язок ціннісних орієнтацій підлітків з їх ставленням до реклами. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (9). pp. 152-157. ISSN 2219-5203

[thumbnail of 185-272-1-SM.pdf] Text
185-272-1-SM.pdf

Download (716kB)

Abstract

Зикова З.М. Зв’язок ціннісних орієнтацій підлітків з їх ставленням до реклами. У статті розглядається вивчення впливу телевізійної реклами на ціннісні орієнтації підлітків. Припускається, що існує залежність між частотою перегляду реклами на телебаченні і перевагами цінних орієнтацій підлітків.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 08 Apr 2016 10:47
Last Modified: 02 Oct 2019 05:53
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/557

Actions (login required)

View Item
View Item