Зикова, З.М. (2012) Зв’язок ціннісних орієнтацій підлітків з їх ставленням до реклами. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (9). pp. 152-157. ISSN 2219-5203
Text
185-272-1-SM.pdf
Download (716kB)
185-272-1-SM.pdf
Download (716kB)
Official URL: http://ojs.mdpu.org.ua/index.php/nv/article/view/1...
Abstract
Зикова З.М. Зв’язок ціннісних орієнтацій підлітків з їх ставленням до реклами. У статті розглядається вивчення впливу телевізійної реклами на ціннісні орієнтації підлітків. Припускається, що існує залежність між частотою перегляду реклами на телебаченні і перевагами цінних орієнтацій підлітків.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 08 Apr 2016 10:47 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/557 |