Волков, Олександр (2014) Моральна ініціація і трансмісія в педагогічному дискурсі. Versus (3). pp. 75-82. ISSN 2310-4562
![810-1544-2-PB.pdf [thumbnail of 810-1544-2-PB.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
810-1544-2-PB.pdf
Download (261kB)
Official URL: http://ojs.mdpu.org.ua/index.php/versus/article/vi...
Abstract
Розкривається екзистенціальний аспект моральної ініціації та трансмісії в педагогічному дискурсі. Педагогічна ініціація тлумачиться як засіб формування моральності, а трансмісія – як передача досвіду існування. На основі зіставлення відношень між можливим і належним з’ясовується можливість формування моральності. Досліджуються аспекти реалізації вимоги «стати таким» щодо Іншого та світу. Розглядається здатність до конституювання у процесі екзистенціальної трансформації. Висвітлюються різні аспекти педагогічної трансмісії, визначаються її недоліки та критерії достовірності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 17 Mar 2016 08:00 |
Last Modified: | 04 Nov 2020 08:27 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/430 |