Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Екзистенціальна діалектика педагогічного дискурсу: трансмісія станів існування

Волков, Олександр (2014) Екзистенціальна діалектика педагогічного дискурсу: трансмісія станів існування. Versus (4). pp. 33-38. ISSN 2310-4562

[thumbnail of 1017-2097-1-PB.pdf] Text
1017-2097-1-PB.pdf

Download (475kB)

Abstract

Розглядається трансмісія моральних станів в аспекті подолання протиріч педагогічного дискурсу. Припускається, що джерелом стійкості існування особистості є сутність як призначення, реалізація якого можлива лише в певному місці у світі. Виховання трактується як трансляція станів від учителя до учня, при цьому вчитель, таким чином, формує інтенції існування. Серед них виділяють такі: 1) невіру в свої сили, нездатність долати перешкоди; 2) активну життєву позицію; 3) свавілля, нездатність підкорятися, виконувати свої обов’язки.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 14 Mar 2016 17:19
Last Modified: 03 Nov 2020 14:49
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/400

Actions (login required)

View Item
View Item