Волков, Олександр (2014) Екзистенціальна діалектика педагогічного дискурсу: трансмісія станів існування. Versus (4). pp. 33-38. ISSN 2310-4562
![1017-2097-1-PB.pdf [thumbnail of 1017-2097-1-PB.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
1017-2097-1-PB.pdf
Download (475kB)
Official URL: http://ojs.mdpu.org.ua/index.php/versus/article/vi...
Abstract
Розглядається трансмісія моральних станів в аспекті подолання протиріч педагогічного дискурсу. Припускається, що джерелом стійкості існування особистості є сутність як призначення, реалізація якого можлива лише в певному місці у світі. Виховання трактується як трансляція станів від учителя до учня, при цьому вчитель, таким чином, формує інтенції існування. Серед них виділяють такі: 1) невіру в свої сили, нездатність долати перешкоди; 2) активну життєву позицію; 3) свавілля, нездатність підкорятися, виконувати свої обов’язки.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 14 Mar 2016 17:19 |
Last Modified: | 03 Nov 2020 14:49 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/400 |