Пшенична, Наталя (2014) Формування професійної компетентності вчителя фізики шляхом встановлення міжпредметних зв’язків із хімією. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). pp. 134-139. ISSN 2219-5203
![798-1.pdf [thumbnail of 798-1.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
798-1.pdf
Download (336kB)
Abstract
У статті обґрунтовано доцільність встановлення міжпредметних зв’язків між фізикою і хімією у процесі підготовки вчителя фізики, що є важливим чинником оптимізації процесу навчання. Формування професійних компетентностей є одним із пріоритетних напрямів модернізації сучасної вищої освіти, а отже, потребує суттєвого перегляду навчально-методичного забезпечення. На основі аналізу педагогічної літератури за темою дослідження встановлено, що й дотепер проблема використання міжпредметних зв’язків із хімією під час викладання фізики у вищій школі детально не розглядалася. Не розроблена й не обґрунтована теоретично цілісна система формування професійної компетентності вчителя фізики на основі реалізації принципу міжпредметних зв’язків із хімією у вищій школі.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 05 Mar 2016 14:37 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/315 |