Муртазієв, Ернест (2014) Культурологічний підхід до фахової підготовки майбутніх учителів математичної освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). pp. 355-359. ISSN 2219-5203
![955-1973-1-PB.pdf [thumbnail of 955-1973-1-PB.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
955-1973-1-PB.pdf
Download (427kB)
Abstract
У статті розглядається культурологічний підхід до системи підготовки вчителів математики, оскільки ця проблема залишається актуальною і сьогодні. Зокрема, це стосується формування у сучасного покоління фахівців ставлення до математики як до особливої культури й мистецтва формалізації знань. Автором теоретично обґрунтовується впровадження деяких аспектів культурологічного підходу у процес підготовки вчителя математики, оскільки цей підхід сприяє розбудові цілісної системи світосприйняття вчителя, підвищенню його професійної та загальної культури.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 26 Feb 2016 15:05 |
Last Modified: | 05 Oct 2020 11:29 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/287 |