Принципи й методологічні підходи до розвитку пам’яті в навчальній діяльності

Білецька, Марина (2017) Принципи й методологічні підходи до розвитку пам’яті в навчальній діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (18). pp. 60-67. ISSN 2219-5203

[thumbnail of Вісник 2017.pdf] Text
Вісник 2017.pdf

Download (615kB)

Abstract

У статті розглянуто принципи й методологічні підходи до розвитку пам’яті в навчальній діяльності. Висвітлено теоретичні основи дослідження пам’яті: основні наукові положення її функціонування, механізми розвитку й особливості процесу запам’ятовування. Розкрито специфіку пам’яті музиканта не тільки в психолого-педагогічному аспекті, а й у зв’язку з професійною діяльністю виконавця.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання
Depositing User: Users 16 not found.
Date Deposited: 11 Feb 2019 12:48
Last Modified: 05 Oct 2020 09:19
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2865

Actions (login required)

View Item
View Item