Білецька, Марина (2017) Принципи й методологічні підходи до розвитку пам’яті в навчальній діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (18). pp. 60-67. ISSN 2219-5203
Text
Вісник 2017.pdf
Download (615kB)
Вісник 2017.pdf
Download (615kB)
Abstract
У статті розглянуто принципи й методологічні підходи до розвитку пам’яті в навчальній діяльності. Висвітлено теоретичні основи дослідження пам’яті: основні наукові положення її функціонування, механізми розвитку й особливості процесу запам’ятовування. Розкрито специфіку пам’яті музиканта не тільки в психолого-педагогічному аспекті, а й у зв’язку з професійною діяльністю виконавця.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання |
Depositing User: | Users 16 not found. |
Date Deposited: | 11 Feb 2019 12:48 |
Last Modified: | 05 Oct 2020 09:19 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2865 |