Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Фонетика в загальноосвітніх навчальних закладах з естетичного погляду

Стовбур, В. О. (2018) Фонетика в загальноосвітніх навчальних закладах з естетичного погляду. Етико-естетична традиція у вітчизняній культурі: тези VІІІ Всеукр. студентської наук.-практ. конф. (8). pp. 147-153.

[thumbnail of TEZI-147-153.pdf] Text
TEZI-147-153.pdf

Download (461kB)

Abstract

Завдання шкільного курсу рідної мови – ці стрункі логічні утворення й схеми, які тисячоліттями вироблялися в головах наших предків, свідомо перекласти в голови сучасних дітей, щоб вони чітко орієнтувалися в них і використовували мову як найважливіший і незмінний інструмент пізнання світу й реалізації власних творчих можливостей. Це і буде мотивацією для вироблення естетичного погляду на мову.
У початкових класах діти з цими властивостями мови знайомляться поки що фрагментарно. Учні ще не сприймають і не можуть сприймати мову як строго організовану цілісну систему. Систематичний курс вивчення рідної мови починається щойно з 5-го класу, коли в дітей уже з’являється здатність осмислювати явища в їхньому взаємозв’язку, помічати певні закономірності.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > BJ Етика
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра української мови
Depositing User: Users 32 not found.
Date Deposited: 06 Feb 2019 13:17
Last Modified: 29 Jun 2021 06:24
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2827

Actions (login required)

View Item
View Item