Стовбур, В. О. (2018) Фонетика в загальноосвітніх навчальних закладах з естетичного погляду. Етико-естетична традиція у вітчизняній культурі: тези VІІІ Всеукр. студентської наук.-практ. конф. (8). pp. 147-153.
![TEZI-147-153.pdf [thumbnail of TEZI-147-153.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
TEZI-147-153.pdf
Download (461kB)
Abstract
Завдання шкільного курсу рідної мови – ці стрункі логічні утворення й схеми, які тисячоліттями вироблялися в головах наших предків, свідомо перекласти в голови сучасних дітей, щоб вони чітко орієнтувалися в них і використовували мову як найважливіший і незмінний інструмент пізнання світу й реалізації власних творчих можливостей. Це і буде мотивацією для вироблення естетичного погляду на мову.
У початкових класах діти з цими властивостями мови знайомляться поки що фрагментарно. Учні ще не сприймають і не можуть сприймати мову як строго організовану цілісну систему. Систематичний курс вивчення рідної мови починається щойно з 5-го класу, коли в дітей уже з’являється здатність осмислювати явища в їхньому взаємозв’язку, помічати певні закономірності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BJ Етика L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра української мови |
Depositing User: | Users 32 not found. |
Date Deposited: | 06 Feb 2019 13:17 |
Last Modified: | 29 Jun 2021 06:24 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2827 |