Ковальчук, О. В. and Непша, О. В. and Суханова, Г. П. and Ушаков, В. С. (2016) Основні чинники які визначають зміст професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вищих навчальних закладів. Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення і підходи: зб. матер. І-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (1). pp. 263-265.
15.pdf
Download (177kB)
Abstract
Під професійно-прикладною фізичною підготовкою (ППФП) розуміється підсистема
фізичного виховання, яка найкращим чином забезпечує формування та вдосконалення
властивостей і якостей, що мають істотне значення для конкретної професійної діяльності
людини. Ідея використання засобів фізичної культури в процесі підготовки людини до праці
давно перестала бути принципово новою. Ще в 1891 році П. Ф. Лесгафт в своїй праці «О
физическом образовании в профессиональной школе» писав, що вводячи фізичну освіту в
професійну школу, ми маємо досягти мистецтва в ремеслі.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне) |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін |
Depositing User: | Users 29 not found. |
Date Deposited: | 02 May 2018 11:11 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1622 |