Харченко, Т. І. and Гостіщева, Н. О. (2023) «Зворотний зв’язок» в організації дистанційного навчання англійської мови на платформі Moodle. Education via Distance Learning and other Pedagogical Challenges: Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Internet Conference. pp. 209-211. ISSN 2664-4816
Харсенко_Гостіщева_тези_ Conference Proceedings September 21-22, 2023-209-211.pdf
Download (492kB)
Abstract
Сучасні умови, в яких реалізується освітня практика, створили виклики для учасників освітнього процесу, але водночас це стало поштовхом до пошуку нових форм і методів навчання. Дистанційне навчання набуло популярності, адже воно стало альтернативою, яка допомогла реалізувати освітній процес як в умовах пандемії , так і в умовах воєнного стану. Як показала практика, дистанційне навчання може здійснюватися у двох режимах: синхронному і асинхронному.
Синхронний режим передбачає взаємодію між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої учасники одночасно перебувають в електронному освітньому середовищі або спілкуються за допомогою засобів аудіо-, відеоконференції. Інакше кажучи, це проведення уроку в режимі реального часу в обраному цифровому середовищі.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Depositing User: | Users 35 not found. |
Date Deposited: | 29 Dec 2023 10:58 |
Last Modified: | 29 Dec 2023 10:58 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13303 |