Нижник, Т. О. (2023) Підходи щодо розвитку та корекції сенсорної інтеграції у дітей дошкільного віку. Інноваційна педагогіка, 1 (56). pp. 111-115. ISSN ISSN 2663-6093
![Підходи щодо розвитку та корекції сенсорної інтеграції у дітей дошкільного віку [thumbnail of Підходи щодо розвитку та корекції сенсорної інтеграції у дітей дошкільного віку]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
part_1/23.pdf - Published Version
Download (191kB)
Abstract
Стаття присвячена проблемі сенсорного розвитку у дітей дошкільного віку, зокрема, розвитку та корекції сенсорної інтеграції як процесу, що здійснює сприйняття та обробку навколишньої інформації в корі головного мозку. Розкривається сутність понять «сенсорне виховання», «сенсорна інтеграція», «сенсомоторний розвиток», «мултисенсорна інтеграція». Основна увага надається дослідженню нейрофізіологічного підґрунтя розвитку сенсорної інтеграції, а також наслідкам щодо її порушення. Зокрема,
відмічаються особливості розвитку в психічній, моторній, мовленнєвій, інтелектуальній сферах, що суттєво впливає на засвоєння навчально-академічних та життєвих навичок дитини. Аналізуються теоретико-практичні аспекти різних науково-педагогічних підходів щодо розвитку та корекції сенсорної інтеграції в умовах дошкільної освіти. Висвітлюються основні фундаментальні положення сенсомоторного, сенсорно-інтеграційного та мультисенсорного підходів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 09 Oct 2023 21:16 |
Last Modified: | 09 Oct 2023 21:16 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13178 |