Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Поліфункціональність професійної та педагогічної діяльності концертмейстера в класі хореографії

Переверзєва, Олена (2022) Поліфункціональність професійної та педагогічної діяльності концертмейстера в класі хореографії. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (28)). pp. 32-39. ISSN 2219-5203

[thumbnail of статття.pdf] Text
статття.pdf

Download (5MB)

Abstract

У статті розглядається діяльність концертмейстера-піаніста, що працює з дітьми різних вікових груп на заняттях хореографії. Визначаються задачі музичного виховання в процесі навчання хореографії: підвищення інтересу учнів до музики, розвиток уміння емоційне сприймати її; розвиток уяви, художньо-мистецьких здібностей; уміння погоджувати характер руху з характером музики; розвиток музичного сприйняття метроритму; усвідомлене вміння сприймати музику і хореографічні рухи в нероздільній естетичній єдності; розширення загального музичного кругозору дітей.
У роботі узагальнюються обов’язки концертмейстера хореографічних класів: оперативний підбір музичного матеріалу для занять; постійне поширення професійної орієнтованої музичної ерудиції і знань про природу танцю та його характерні особливості; вивчення досвіду роботи з естетичного виховання дітей в хореографічних колективах, зокрема, з музичного розвитку; знайомство з новими методиками «руху під музику»; систематична робота по музичному розвитку танцюристів, оскільки музично освічені діти бувають набагато виразнішими в танцях.
Автор статті справедливо вказує на те, що результативна робота в хореографічних класах можлива тільки в співдружності педагога-хореографа і музиканта, помітну роль відіграє психологічна сумісність, особисті психічні якості концертмейстера і хореографа. Для справжньої творчості потрібна атмосфера доброзичливості, невимушеності, взаєморозуміння. Важливо, щоб концертмейстер був другом і партнером педагога. Тільки з позиції творчого підходу можна здійснити всі задуми, мати високу результативність у виконавській діяльності учнів хореографічних класів.
Метою даної роботи є визначення методів та прийомів роботи концертмейстера в класі хореографії з метою формування професійної самосвідомості, удосконалення майстерності та педагогічної діяльності концертмейстера в класі хореографії.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Depositing User: Users 4411 not found.
Date Deposited: 22 Feb 2023 18:11
Last Modified: 22 Feb 2023 18:11
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12775

Actions (login required)

View Item
View Item