МДПУ репозиторій

Елементи, в яких тема: "LF Індивідуальні інститути (Європа)"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу
Перейти до: Є | А | К | О | П
Число елементів на цьому рівні: 11.

Є

Єремєєв, В. С. та Брянцев, О. А. та Хромаков, О. Л. (2019) Розробка програмного комплексу для аналізу результатів тестування фахівців та експертного оцінювання кваліфікаційних рівнів стандартів освіти у європейських країнах. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 116-119. ISSN 978-617-7566-82-2

Єремєєв, В. С. та Осадчий, В. В. та Гулиніна, О. В. та Донєва, О. В. (2016) A mathematical model of an intelligent information system for a comparative analysis of European qualification standards. Global Journal of Pure and Applied Mathematics, 12 (3). с. 2113-2132. ISSN 0973-1768

Єремєєв, В. С. та Сечін, О. В. та Підберезня, Я. О. (2017) Экспертная система для проведения анализа стандартов квалификации в европейских странах. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (4). с. 14-29. ISSN ISSN: 2521-1234 online

А

Александров, Д. В. Регіональні проблеми впровадження європейських цінностей в вищій освіті. Наукове сьогодення: стан та перспективи регіональних досліджень: матеріали регіональної наук.-практ. конф., присвяченої 60-річчю природничо-географічного факультету, 19 травня 2021 року. с. 117-123.

К

Круглик, В. С. (2016) Аналіз змісту і структури підготовки інженерів-програмістів у провідних вищих навчальних закладах Європи. Молодь і ринок, 10 (141). с. 40-43. ISSN 2308-4634

О

Осадча, К. П. (2018) Досвід тьюторства та підготовки тьюторів у Польщі. Молодь і ринок, 8 (163). с. 37-42. ISSN 2308-4634

Осадча, К. П. (2018) Аналіз тьюторських практик та досвіду підготовки тьюторів у Німеччині. Науковий вісник МНК імені В.О. Сухомлинського. Педагогічні науки, 2 (61). с. 206-210.

Осадча, К. П. та Букша, М. В. (2023) Особливості цифрової трансформації вищої освіти Німеччини. Digital transformation and technologies for sustainable development all branches of modern education, science and practice. International Scientific and Practical Conference Proceeding (3). с. 70-74.

Осадча, Катерина (2022) Досвід Німеччини у запровадженні стратегій змішаного навчання. Освітологічний дискус, 3-4 (38-39). с. 147-162. ISSN 2312-5829(online)

Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. та Єремєєв, В. С. (2017) The model of intelligence system for the analysis of qualifications frameworks of European countries. International Journal of Computing, 16 (3). с. 133-142. ISSN 2312-5381

П

Подпльота, Світлана Володимирівна (2021) Студентське тьюторство у закладах вищої освіти Німеччини: порівняльний аналіз для висвітлення ціннісного потенціалу освіти. Українська освіта: аксіологія європейського вибору: матеріали міжнародної наукової конференції, м. Київ, 21-22 жовтня 2021 року. с. 322-326.

Цей список був створений у Sat Apr 27 05:52:14 2024 EEST.