Items where Division is "Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи" and Year is 2017
G
Gurova, Tetiana and Gurov, Serhii and Moskaliova, Liudmyla (2017) Innovative Technologies in The Formation of Future English Teachers’ Intercultural Communicative Competence. Science and Education (6). pp. 44-50.
M
Moscaleva, L. Yu. and Chorna, V. V. (2017) The dialogical competence of “risk group” supervisiors’ social-pedagogical diagnostics at the cultural and educational space of Northern Azov Sea district. Development and modernization of social sciences: experience of Poland and prospects of Ukraine: сollective monograph (2). pp. 260-273.
Moskaleva, L. and Chorna, V. and Yakovenko, I. (2017) Construction of religious relation at the Northern Azov territories of Ukraine: dialogical measurement. Paradygmat zrównoważonego rozwoju w świecie nieprzewidywalnych przemian. pp. 255-270. ISSN 978-617-7448-35-7
Є
Єрмак, Г. В. and Єрьоміна, Л. Є. and Замкова, І. І. and Плахоніна, А. К. (2017) Комплекс тренінгових програм з проблем духовно-морального виховання учнів початкових класів: навч.-метод. посіб. для студентів напряму підготовки 6.010102 Початкова освіта спеціалізації "Християнська етика". [Teaching Resource]
Єрмак, Г. В. and Бігун, Е. Р. (2017) Інноваційні технології у роботі з дітьми з особливими потребами: соціально-педагогічне проектування. International scientific-practical conference Forming of modern educational environment: benefits, risks, implementation mechanisms: сonference proceedings, september. pp. 154-157.
Єрьоміна, Л. Є. (2017) Формування базових моральних цінностей у старших підлітків в умовах інтернатного закладу. Наукові записки Українського католицького університету. Серія: Педагогіка. Психологія, 2 (9). pp. 105-115.
Єрьоміна, Л. Є. (2017) Готовність особистості до сімейного життя: соціально-правовий аспект. Педагогічний часопис Волині, 3 (6). pp. 61-68.
Єрьоміна, Л. Є. (2017) Практикум з соціальної роботи. Ч. І : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів. ФОП Однорог Т. В., Мелітополь.
А
Атрошенко, Т. Ю. (2017) Формування соціального досвіду підлітків як науково-педагогічна проблема. Pedagogika. Priorytetowe obszary badawcze: od teorii do praktyki. pp. 16-17. ISSN 978-83-65608-44-4
Атрошенко, Т. Ю. (2017) Формування аксіологічної складової соціального досвіду учнів основної школи. Сучасна наука: тенденції та перспективи: матеріали регіональної internet-конференції молодих учених. pp. 121-124.
Атрошенко, Т. Ю. (2017) Формування соціального досвіду учнів основної школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (3). pp. 92-100. ISSN 2521-1234 online
Атрошенко, Т. Ю. (2017) Набуття особистістю соціального досвіду як інструмент збереження й перетворення надбань людської культури. Сучасна система освіти і виховання: досвід минулого – погляд у майбутнє: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 112-113.
Атрошенко, Т. Ю. (2017) Проблема набуття соціального досвіду учнями основної школи в умовах позакласної виховної роботи. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки: зб. наук. пр., 4 (59). pp. 22-27. ISSN 2518-7813
В
Вербець, В. В. and Дзюбишина, Н. and Фрідріх, А. (2017) Проблеми трансформації та регуляції соціально-психологічного дискомфорту студентської молоді. Молодіжна політика: проблеми та перспективи. pp. 14-19. ISSN 2307-9223
Волков, О. Г. (2017) Людина у світі абсолютних і відносних цінностей, або нігілізму і цинізму. Культурологічний вісник Нижньої Наддніпрянщини, 2 (38). pp. 40-48. ISSN 2413-2292
Волков, О. Г. and Землянський, А. М. and Олексенко, Р. І. and Рябенко, Є. М. (2017) Філософія: навчальний посібник-практикум. МДПУ імені Богдана Хмельницького, Мелітополь. ISBN 978-617-7346-72-1
Волков, Олександр (2017) До обгрунтування онтології виховання. Versus, 2 (10). pp. 17-23. ISSN 2310-4562
Волкова, В. А. and Білик, Н. О. (2017) Педагогічні умови оволодіння дитиною комунікативними засобами спілкування. Vědecký průmysl evropského kontinentu - 2017: Materiály XIII Mezinárodní vĕdecko-praktická konference (6). pp. 36-39.
Волкова, В. А. and Давидюк, О. В. (2017) Психолого-педагогічні умови морального розвитку дитини. News of science and education (7 (55)). pp. 29-32.
Волкова, В. А. and Ляпунова, В. А. and Федорова, О. В. (2017) Методичні рекомендації до написання і оформлення дипломної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 012 Дошкільна освіта. [Teaching Resource]
Волкова, В. А. and Мерц, О. (2017) Адаптація дітей раннього віку до умов дошкільного закладу. Науковий вісник МДПУ. Серія: Педагогіка (1 (18)). pp. 68-74.
Волкова, В. А. and Москальова, Л. Ю. and Федорова, О. В. (2017) Методичні рекомендації та вимоги до написання і оформлення дипломної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності Соціальна робота/Соціальна педагогіка. [Teaching Resource]
Волкова, Віра (2017) Проблема толерантності в теорії та практиці соціально-педагогічної діяльності. Роль освіти у формуванні життєвих цінностей молоді: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. студ-тів і молодих учених до 95-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, 8 груд. 2017 р.. pp. 59-62. ISSN ISBN 978-617-7566-12-9
Г
Георгадзе, Т. О. (2017) Роль християнської культури у формуванні сімейних цінностей сучасної молоді. Роль освіти у формуванні життєвих цінностей молоді: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. студ-тів і молодих учених до 95-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького (8 грудня 2017 р.). pp. 73-74. ISSN ISBN 978-617-7566-12-9
Георгадзе, Т. О. (2017) Педагогічні умови формування сімейних цінностей в учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Сучасні проблеми та перспективи розвитку психології і педагогіки : матеріали Міжнар. наук. конф. (м. Київ, 1–2 грудня 2017 р.). pp. 59-61. ISSN ISBN 978-966-916-393-6
Д
Добровольська, Л. П. (2017) Психолого-педагогічні особливості організації профорієнтаційної роботи. Сучасна наука та перспективи: матеріали регіональної Інтернет-конференції молодих учених. pp. 243-246.
Добровольська, Л. П. and Третякова, І. С. and Яковенко, М. В. (2017) Формування толерантного ставлення учнівської молоді до дітей з особливими потребами в полікультурному освітньому просторі. Релігія, релігійність, філософія та гуманітаристика в сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти: зб. наук. пр.. pp. 175-179.
Ж
Журавльова, Л. (2017) Activities of the center of correctional and developmental technologies in the aspect of logopaedic support of junior schoolchildren. International scientific and practical conference “World science”, 3 (7). pp. 49-52. ISSN 2413-1032
Журавльова, Л. С. (2017) Нейропсихологічне обстеження як складова комплексної діагностики мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією. Науковий часопис НПУ ім. М. П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія: зб. наук. пр. (33). pp. 16-22. ISSN 2310-0893
Журавльова, Л. С. (2017) Порушення письма як одна з проблем шкільного навчання. Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки: зб. наук. пр., 2 (9). pp. 55-66. ISSN 2413-2578
К
Канарова, О. В. (2017) Особливості релігійно-морального виховання дітей дошкільного віку. Сучасний вимір психології та педагогіки. pp. 97-99.
Канарова, О. В. (2017) Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутній вихователів до формування толерантності дітей у дошкілних навчальних закладах: дис. ... доктора пед. наук: спец. 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти; 13.00.08 – дошкільна педагогіка. Post-Doctoral thesis, МДПУ імені Б. Хмельницького.
Канарова, О. В. and Семенюта, О. В. (2017) Українська народна казка як засіб формування зв`язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку. Наукові досягнення, відкриття та шляхи розвитку педагогічної науки. pp. 24-28.
Л
Ляпунова, В. А. (2017) Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх вихователів до формування толерантності дітей у дошкільних навчальних закладах: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук: 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти; 13.00.08 – дошкільна педагогіка. Post-Doctoral thesis, Національна академія педагогічних наук України.
М
Меркулова, Н. В. (2017) До проблеми фахової підготовки тьюторів. Новий шлях розвитку: zbior raportow naukowych konferencji Miedzynarodowej naukowo-praktycznej. pp. 72-73.
Москальова, Л. Ю. and Мільчевська, Г. С. and Очкаленко, К. В. (2017) Художньо-продуктивна компетенція дитини у діалозі із іншою людиною як результат духовного розвитку особистості. Гуманітарна оцінка техніки й технологій: протиріччя техногенної цивілізації. pp. 73-81.
Москальова, Л. Ю. and Мільчевська, Г. С. and Очкаленко, К. В. (2017) Художньо-продуктивна компетенція дитини у діалозі із іншою людиною як результат духовного розвитку особистості. Гуманітарна оцінка техніки й технологій: протиріччя техногенної цивілізації. pp. 73-81.
Москальова, Л. Ю. and Чорна, В. В. and Яковенко, І. О. (2017) Construction of religious relations at the Northen Azov territories of Ukraine: dialogical measurent. Other. Lwowski Uniwersytet Narodowy im. Iwana Frank, Olsten.
Москальова, Л. Ю. and Яковенко, І. О. and Чорна, В. В. (2017) Переорієнтація поглядів діячів Києво-Могилянської академії щодо буденного життя людини (на прикладі курсів етики першої половини XVIII століття). Історія релігій в Україні (1). pp. 498-507.
П
Приладишева, Л. М. (2017) Теоретичний аналіз понятійно-категоріального апарату соціально-педагогічної роботи з опікунською сім’єю. Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки (8). pp. 105-112. ISSN 2524-2660
С
Садова, Т. О. and Дем`яненко, А. М. (2017) Аналіз впливу медіаресурсів на формування родинних цінностей в учнівської молоді. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). pp. 239-242. ISSN 978-617-7346-69-1
Солонська, А. А. (2017) Виховання дітей старшого дошкільного віку в дусі патріотизму і національної свідомості. Проблеми національно-патріотичного виховання: історичний та психолого-педагогічний аспекти: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф.. pp. 147-148.
Ф
Федорова, Л. М. (2017) Форми і методи соціально-педагогічної роботи з опікунською сім’єю в загальноосвітній середній школі. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи (56). pp. 119-129.
Федорова, Л. М. (2017) Виховання у майбутніх соціальних педагогів гуманістичного ставлення до опікунських сімей в умовах загальноосвітньої середньої школи. Наукові записки кафедри педагогіки (40). pp. 182-189.