Елементи, в яких Відділ: "Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи" та Рік: 2016
Перейти до: Стаття | Монографія | Доповідь на конференції або симпозіумі | Книга | Патент | Навчальний матеріал Число елементів: 49. СтаттяЄрьоміна, Л. Є. (2016) Специфіка роботи соціального педагога в умовах інтернатних закладів: впровадження авторського комплексу тренінгових програм. Освіта і суспільство: зб. наук. пр.. с. 102-105. Атрошенко, Т. Ю. (2016) Соціалізація особистості в системі художнього досвіду дітей. Роль освіти у формуванні життєвих цінностей молоді: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. студ-тів і молодих учених до 95-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. с. 13-15. Вербець, В. В. (2016) Моніторинг ескалації соціально-психологічного дискомфорту особистості. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 14 (57). с. 18-22. Волков, О. Г. (2016) Вплив педагогічного дискурсу на здійснення можливостей вихованців: модус та модальність, сутність та явище, ентилехія та акт. Людина в умовах соціокультурного простору: духовно-практичний вимір: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 44-47. Волков, О. Г. (2016) Тотожність і відмінність на вершині педагогічного дискурсу. Роль освіти у формуванні життєвих цінностей молоді : матеріали Регіональній наук.-практ. конф. студ-тів і молодих учених. с. 51-54. Волкова, В. А. та Куліда, О. О. (2016) Шляхи підвищення естетичної культури майбутніх вихователів. Науковий вісник МДПУ. Серія: Педагогіка (2 (17)). с. 93-101. Добровольська, Л. П. та Ващенко, І. Г. (2016) Психолого-педагогічні аспекти проблеми формування екологічної культури студентів-педагогів. Український психолого-педагогічний науковий збірник (7). с. 41-46. Добровольська, Л. П. та Третякова, І. С. (2016) Екологічна відповідальність як інтегральна якість особистості майбутнього педагога. Вісник Одеського національного університету. Психологія, 21 (4). с. 50-58. Добровольська, Л. П. та Третякова, І. С. та Іваненко, Ю. С. (2016) Екологічна відповідальність як інтегральна якість особистості соціального педагога: філософський та психолого-педагогічний аспекти. Наукові студії із соціальної та політичної психології: зб. ст. (38). с. 212-222. Добровольськая, Л. П. (2016) Толерантность как профессионально важное качество личности будущего педагога в поликультурном пространстве. Актуальні питання, проблеми та перспективи роз витку гуманітарного знання у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти: зб. наук. пр. (2). с. 50-54. Жейнова, С. С. та Печеньчик, Е. В. (2016) Розвиток фізичної підготовленості дітей дошкільного віку. Педагогіка формування творчої особистості у вищійізагальноосвітнійш колах (47). с. 84-90. Журавльова, Л. С. (2016) Сучасні підходи до вивчення порушень мовленнєвого розвитку молодших школярів. Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки: зб. наук. пр. (8). с. 89-100. ISSN 2413-2578 Журавльова, Л. С. (2016) До проблеми корекції мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією. Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки: зб. наук. пр., 2 (5). с. 133-144. ISSN 2413-2578 Журавльова, Л. С. (2016) Сучасні підходи до вивчення порушень мовленнєвого розвитку молодших школярів. Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки: зб. наук. пр. (8). с. 89-101. ISSN 2413-2578 Журавльова, Л. С. (2016) Природовідповідний підхід до навчання молодших школярів із порушенням мовлення. Theoretical and applied reserche in the field og pedagogy,psychology and social sciences. с. 60-62. Журавльова, Л. С. (2016) Моральне виховання дошкільників в умовах інклюзивної практики. Теоретичне і методичне забезпечення виховання та навчання осіб з особливими освітніми потребами (6). с. 90-93. Журавльова, Л. С. (2016) Діти молодшого шкільного віку з мовленнєвими порушеннями у системі освіти. Науковий часопис НПУ ім. М.П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія: зб. наук. пр. (32). с. 101-108. ISSN 2310-0893 Канарова, О. В. та Мойсеєнко, А. В. (2016) Вплив предметно-розвивального середовища на формування морально-свідомої особистості дитини дошкільного віку. Новината за напреднали наука: материали за 11-а Междун. науч. практ. конф., 7. с. 28-32. Канарова, О. В. та Николаєнко, Ю. (2016) Моральна особистість як наслідок розвитку морально-вольових якостей дітей дошкільного віку. Роль освіти у формуванні життєвих цінностей молоді: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. студ-тів і молодих учених, 2 груд. 2016 р.. с. 112-114. ISSN ISBN 978-617-7566-12-9 Катріченко, В. С. та Добровольська, Л. П. (2016) Проблеми формування оцінювально-ціннісних знань особистості студентів педагогічних вишів. Психологія. Ляпунова, В. А. (2016) Психолого-педагогічні умови формування толерантності у дітей старшого дошкільного віку. Педагогіка та психологія (52). с. 60-69. Ляпунова, В. А. (2016) Проблема класифікації толерантності в наукових дослідженнях. Збірник наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. с. 183-191. Ляпунова, В. А. (2016) Сучасний стан готовності вихователів до формування толерантності у дітей дошкільного віку. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка (137). с. 188-192. Ляпунова, В. А. (2016) Формування мультикультурної компетенції студентів у процесі їх професійної підготовки до розвитку толерантності в дітей. Stav, problémy a perspektívy pedagogického štúdia a sociálnej práce: Medzinárodná vedecko-praktická konferencia. с. 122-124. Ляпунова, В. А. (2016) Психолого-педагогічні умови формування толерантності у дітей старшого дошкільного віку. Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. (52). с. 60-69. Ляпунова, В. А. (2016) Особливості діяльності викладача в системі підготовки майбутніх вихователів до формування толерантності дітей дошкільного віку. Освітній простір України (7). с. 75-82. Ляпунова, В. А. (2016) Витоки розвитку ідей толерантності в Україні. Cambridge Journal of Education and Science, 15 (1). с. 386-394. ISSN 0305-7640 Ляпунова, В. А. (2016) Interdisciplinary classification of tolerance levels. Nowoczesna edukacja: filozofia, innowacja,doswiadczenie, 1 (5). с. 15-19. ISSN 2450-3800 Меркулова, Н. В. та Мільчевська, Г. С. (2016) Управлінські відносини в системі соціальної роботи. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота: зб. наук. пр., 2 (39). с. 144-147. Меркулова, Н. В. та Мільчевська, Г. С. (2016) Управлінські відносини в системі соціальної роботи. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота: зб. аук. пр., 2 (39). с. 144-146. ISSN 2524-0609 Меркулова, Н. В. та Панасенко, К. О. (2016) До проблеми підготовки менеджерів освіти. Розвиток виховної роботи у сучасному вищому навчальному закладі: змістові домінанти та тенденції: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 229-331. Москальова, Л. Ю. та Єрмак, Г. В. (2016) Особливості духовно-морального виховання учнівської молоді на засадах православної культури на Півдні України (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). Науковий вісник МДПУ ім. Б. Хмельницького: зб. наук. пр. Серія: Педагогіка (2 (17)). с. 245-249. Москальова, Л. Ю. та Меркулова, Н. В. (2016) Людиновимірність як цивілізаційний маркер гуманітарних змін у соціально-педагогічній діяльності. Соціальна робота і соціальна педагогіка: виклики сьогодення: зб. наук. пр. за матеріалами ІV Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 54-59. Москальова, Л. Ю. та Чорна, В. В. та Яковенко, І. О. (2016) Діалогічна взаємодія релігійних меншин у національно-державному поступі народів Північного Приазов'я. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 верес. 2016 р.. с. 326-330. ISSN 978-617-7055-74-6 Мільчевська, Г. С. та Меркулова, Н. В. (2016) Основні наукові підходи до проблеми вивчення феномену соціальної реклами. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітиній школах: зб. наук. пр. (49). с. 150-156. Сєводнєва, К. О. (2016) Ідеї К. Д. Ушинського в контексті діяльності засновника народних шкіл Запорізького краю М. Корфа. Пріоритетні напрямки вирішення актуальних проблем виховання і освіти: зб. тез наукових робіт учасників Міжнар. наук.-практ. конф., 22-23 лип. 2016 р.. с. 24-26. Федорова, Л. М. (2016) Модель соціально-педагогічного осмислення роботи з опікунською сім'єю в загальноосвітній середній школі. Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії (65). с. 212-220. Федорова , Олена та Єрьоміна, Лілія (2016) Специфіка виховання культури життєвого самовизначення у вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів. Педагогіка і психологія професійної освіти (2). с. 125-132. ISSN 2218-5186 Чорна, В. В. та Яковенко, І. О. (2016) Особливості сенсорного виховання дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах сучасної інклюзивної освіти. Вісник науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки (2). с. 82-84. Яковенко, І. О. та Чорна, В. В. та Канарова, О. В. (2016) Основы христианской этики в творческом наследии Дмитрия Туптала. Инновационная наука, 2 (6). с. 282-284. ISSN 2410-6070 Яковенко, І. О. та Чорна, В. В. та Москальова, Л. Ю. (2016) Роль Львівського братства у розвитку шкільної системи освіти на україні XVI-XVII століття. Історія релігій в Україні, 1 (1). с. 138-147. МонографіяВолков, А. Г. та Пешев, О. О. та Семикин, М. А. (2016) Аналитическая философия образования Ричарда Стенли Питерса. Інший. Издательско-полиграфический центр «Люкс», Мелитополь. Ляпунова, В. А. (2016) Підготовка вихователів до формування толерантності у дітей старшого дошкільного віку. Інший. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького. Доповідь на конференції або симпозіуміСолонська, А. А. (2016) Інтеграція патріотичного виховання в систему роботи дошкільного навчального закладу. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні питання національно-патріотичного виховання дітей та молоді: досвід та проблеми», 01-02 листопада 2016 р., м. Запоріжжя. Солонська, А. А. (2016) Патріотичне виховання дітей дошкільного віку з особливостями психофізичного розвитку. In: Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології, реабітології "Освіта дітей з особливими освітніми потребами: від інституалізації до інклюзії", 27-28 жовтня 2016 року, Вінниця. КнигаВолкова, В. А. (2016) Методика викладання курсу "Дитяча психологія" у вищій школі: навчальний посібник для студентів спеціальності 8.01010101 Дошкільна освіта. Вид-во МДПУ ім. Богдана Хмельницького, Мелітополь. Меркулова, Н. В. та Федорова, Л. М. (2016) Соціальний аудит, інспектування та консультування. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь. ПатентМоскальова Л. Ю., Єрьоміна Л. Є. (2016) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на навчально-методичний посібник "Сакральне мистецтво у духовно-моральному вихованні учнів". 63411. Навчальний матеріалВолкова, В. А. (2016) Методика викладання курсу «Дитяча психологія» у вищій школі: навч. посіб. для студ. спец. 8.01010101 "Дошкільна освіта". [Навчальний матеріал] |