Елементи, в яких Відділ: "Кафедра початкової і спеціальної освіти" та Рік: 2023
Число елементів: 6. DDubiaga, Svitlana та Huz, Volodymyr та Shevchenko, Yuliia та Fedorenko, Svitlana та Kolomiets, Yuliia (2023) Formation of speech regulation of educational activity in junior schoolchildren with speech disorders. Ad alta: journal of interdisciplinary research, 13/02 (XXXV). с. 88-95. ISSN 1804-7890, ISSN 2464-6733 SShevchenko, Yuliia (2023) Directions of forming a tolerant attitude of younger school students towards children with special educational needs. In: Psychological features of the actualization of resourcefulness and vitality of the individual: conceptualization and development. Katowice, Publishing House of University of Technology, Katowice, с. 140-159. ISBN 978-83-968088-2-0 Shevchenko, Yuliia та Dubiaha, Svitlana та Kovalova, Olha та Varina, Hanna та Svyrydenko, Hanna (2023) Neuropsychological peculiarities of cognitive functions of speech-impaired junior pupils. Métodos e técnicas de pesquisas científicas, 15 (40). с. 322-339. ISSN 2237-8049 ГГарабажій, Ірина та Черкашина, Крістіна (2023) Розвиток професійної компетентності педагога: виклики сьогодення. Розвиток освіти в європейському просторі: національні виклики та транснаціональні перспективи: матеріали І міжнародної науково-практичної конференції, 2-3 листопада 2023 року. с. 66-67. Гузь, Володимир Васильович (2023) Psychological features of the actualization of resourcefulness and vitality of the individual: conceptualization and development. Factors of professional burnout of primary school teachers in war conditions. Інший. Publishing House of University of Technology, Katowice. ССвириденко, Г. В. (2023) Resilience: the main challenges and development of resilience competencies in the educational paradigm. Страх та невпевненість дитини як психологічні фактори дискалькулії. Інший. Baltija Publishing, Riga. |