Елементи, в яких Відділ: "Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності" та Рік: 2001
Число елементів: 4. ЄЄремєєв, В. С. та Прийма, Сергій (2001) Використання системи проблемно-символічних сигналів під час вивчення програмування. Інформаційні технології в освіті: матер. Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 24-29. ВВоровка, М. І. (2001) Творчий підхід до проведення ділових ігор. Науковий вісник Чернівецького університету: зб. наук. пр. (127). с. 30-34. ISSN 966-568-426-4 ППрийма, Сергій (2001) Про деякі аспекти використання систем візуального програмування в освіті. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: зб. наук. пр: в 3-х т. , 3 (1). с. 137-141. Прийма, Сергій та Єремєєв, В. С. (2001) Використання системи проблемно-символічних сигналів під час вивчення програмування. Інформаційні технології в освіті: матер. Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 24-29. |