МДПУ репозиторій

Елементи, в яких Відділ: "Кафедра германської філології" та Рік: 2020

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: G | K | N | А | Б | В | Г | З | К | Л | М | Н | Р
Число елементів: 42.

G

Gurova, Tetiana та Riabukha, Tetiana та Zinenko, Natalia та Gostishcheva, Natalia (2020) Mobile Learning in Developing Phonetic Competence of Future Interpreters. Advanced Education (14). с. 66-74. ISSN 2410-8286 (Online), ISSN 2409-3351 (Print)

K

Kharchenko, Tetiana та Kulykova, Liudmyla (2020) Art technologies in language teaching at university. Young Researchers in the Global World: Modern Perspectives: Book of papers of the 2020 International Forum for Young Researchers. с. 222-223.

Kulykova, L. та Tarasenko, M. та Tarasenko, T. (2020) Phraseological units as reflection of English culture code. Science, research, development. Philology, sociology and culturology (33). с. 25-28.

Kulykova, L. A. та Tarasenko, M. R. (2020) Professional-oriented teaching foreign languages in higher education institutions. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka (53). с. 148-149. ISSN 2450-8160

N

Nasalevich, Tamara та Vandenko, Olga (2020) New Perspectives in English Philology and Teaching English. 3.3. Main Heroine Image Phenomenon in the Novel of T. Hardy “Tess of the D'Urbervilles”. Інший. ТОВ «Колор Принт», Мелитополь.

А

Авраменко, К. В. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторсткого права на твір №96165 "Наукова стаття "Впровадження методик викладання і розвиток навичок інфомедійної грамотності у підготовці майбутніх педагогічних працівників". Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.

Авраменко, Карина (2020) Впровадження методик викладання i розвиток навичок iнфомедiйної грамотностi у пiдготовцi майбутніх педагогічних працівників. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 1 (28). с. 89-94. ISSN 2308-4863

Акулова, Н. Ю. (2020) "Код да Вінчі" у романі Адальберта Ерделі "IMEN". Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах (41). с. 68-72.

Б

Байтерякова, Н. Ю. та Авраменко, К. В. та Печерський, Є. В. (2020) Лінгвістичні засади формування неологізмів у кіберспортивній лексиці. Нова філологія: збірник наукових праць., 1 (80). с. 43-47. ISSN 2414-1135

Борт, І. М. та Насалевич, Т. В. (2020) Internet communication genres. Мова. Свідомість. Концепт (10). с. 58-61. ISSN 978-617-7823-15-4

В

Ванденко, О. А. (2020) Осмислення романтизму сучасними письменниками. Scientific bases of solving of the modern tasks. с. 168-169.

Ванденко, О. А. (2020) Вплив романтичних традицій на німецьких письменників 1960-80-х рр. Modern science, practice, society. с. 246-247.

Ванденко, О. А. (2020) Методичні рекомендації для самостійної роботи з курсу «Друга іноземна мова з мовленнєвою практикою» для студентів I курсу філологічного факультету спеціальності «Германські мови та літератури (переклад включно) (англійська)». [Навчальний матеріал]

Ванденко, Ольга Анатоліївна (2020) Деякі особливості інтерпретації історичної особистості у творі Ст. Цвейга «Гельдерлін». Problems and perspectives of modern science and practice. с. 295-296.

Г

Гармаш, О. Л. (2020) Лінгвокогнітивний вимір процесів внутрішньомовного запозичення в сучасній англійській мові. Науковий вісник Чернівецького університету. Германська філологія: зб. наук. праць, 823. с. 37-44. ISSN ISSN 2518-7090

Гармаш, О. Л. (2020) Перспективи лінгвокогнітивних досліджень англомовних концептів як національно маркованих одиниць. Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. пр.. с. 237-240. ISSN ISBN 978-617-7832-35-4

Гармаш, О. Л. (2020) Розвиток лексичного складу сучасної англійської мови у афіксальному форматі (лінгвокогнітивний аспект). Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Філологічна", 10 (78). с. 207-210. ISSN 2519-2558

Гармаш, О. Л. (2020) Когнітивні аспекти дослідження розвитку словникового складу сучасної англійської мови. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві: матеріали V міжнародної науково-практичної конференції, 25‒26 вересня 2020 р.. с. 21-23.

Гурова, Т. Ю та Авраменко, К. В. (2020) Роль електронних освітніх засобів у формуванні англомовної комунікативної компетентності. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (Мелітополь, 25–26 вересня 2020 р.). с. 114-117.

З

Зіненко, Н. В. (2020) Особливості та труднощі перекладу газетних заголовків. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві. с. 295-298.

Зіненко, Н. В. та Мілько, Н. Є. (2020) Використання перекладу як складової частини комунікативного підходу в навчанні анлійської мови. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. праць (10). с. 132-135. ISSN 978-617-7823-15-4

Зіненко, Н. В. та Ткач, М. В. та Гостіщева, Н. О. та Харченко, Т. І. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №98578 "Навчальний посібник "Методичні рекомендаціїї для домашнього читання "Erskine Caldwell. Short Stories". Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.

Зіненко, Наталя та Ткач, Марина та Гостіщева, Наталя та Харченко, Тетяна (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №98578 "Методичні рекомендації з домашнього читання "Erskine Caldwell. Short Stories". Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.

К

Куликова, Л. А. (2020) Використання інформаційно-комунікативних технологій на заняттях з англійської мови у вищій школі. Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура: зб. наук. пр.. с. 177-180.

Куликова, Л. А. та Рябуха, Т. В. (2020) Використанням технології «розвитку критичного мислення» через читання і письмо на заняттях з англійської мови. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 138-143.

Куликова, Л. А. та Рябуха, Т. В. (2020) Competence approach to training students in translation activities at university. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka (54). с. 52-55. ISSN ISSN: 2450-8160

Куликова, Л. А. та Тарасенко, Т. В. (2020) Художній твір як мовний феномен. Людина в мовному просторі: історична спадщина, проблеми, перспективи розвитку: матеріали ІII Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.. с. 26-32.

Куликова, Л. А. та Тарасенко, Т. В. та Тарасенко, М. Р. (2020) Соціокультурний аспект назви кольору. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей (10). с. 73-79.

Куликова, Людмила (2020) Організація самостійної навчальної діяльності студентів з використанням інформаційних технологій на заняттях з англійської мови у вищій школі. Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура: збірник наукових праць (53). с. 177-180.

Л

Лазаренко, В. Ю. та Жигоренко, І. Ю. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №99232 "Науковий твір "Моделювання концепту KÖNIGIN у німецькій мові засобами відмінкової граматики". Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

М

Мілько, Н. Є та Зіненко, Н. В. (2020) Використання перекладу як складової частини комунікативного підходу в навчанні англійської мови. Мова.Свідомість.Концепт: зб. наук. праць (9). с. 132-134. ISSN 978-617-7566-56-3

Н

Надольська, Юлія та Епіфанцева, Лариса (2020) Країнознавчий компонент на занятті з німецької мови крізь призму відеоматеріалів. Актуальні питання гуманітарних наук, 1 (33). с. 209-215. ISSN ISSN 2308-4863 (Online), ISSN 2308-4855 (Print)

Насалевич, Т. В. (2020) Лирический герой и образ автора в поэзии Алика Белогловского. Мова у світлі класичної спадщини та сучасних парадигм. с. 9-13.

Насалевич, Т. В. та Балуева, К. О. (2020) Проблема показу американського суспільства споживачів у романі Т. Драйзера «Сестра Керрі». Мова та література у полікультурному просторі, 1. с. 42-47.

Насалевич, Т. В. та Ліннік, А. С. (2020) Linguostylistic expressive means in the image creating of Martin Eden in J. London's novel “Martin Eden”. Priority Directions of Science Development. с. 560-564. ISSN 978-966-8219-26-9

Р

Рябуха, Т. В. (2020) Проблемне навчання дисципліни «Історія мови» як спосіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців. Herald pedagogiki. Nauka i praktyka (53). с. 135-137. ISSN 2450-8160

Рябуха, Т. В. (2020) Формування фонетичної компетентності майбутніх перекладачів. Herald pedagogiki. Nauka i praktyka (60). с. 22-25. ISSN 2450-8160

Рябуха, Т. В. та Гостіщева, Н. О. (2020) Проблемне навчання у процесі формування іншомовної аудитивної компетенції студентів-філологів. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka. с. 77-80. ISSN 2450-8160

Рябуха, Т. В. та Гостіщева, Н. О. (2020) Використання інтерактивних методів і прийомів навчання англійської мови у вищій школі. Мова.Свідомість.Концепт: зб. наук. пр. (10). с. 187-190.

Рябуха, Т. В. та Гостіщева, Н. О. та Куликова, Л. А. та Харченко, Т. І. (2020) «Перевернуте навчання» як інноваційна технологія викладання іноземних мов у вищій школі. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (72). с. 100-106. ISSN 1992-5786

Рябуха, Т. В. та Куликова, Л. А. (2020) Проблема навчання перекладу: дидактичний аспект. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 311-317.

Рябуха, Т. В. та Харченко, Т. І. та Гостіщева, Н. О. та Ткач, М. В. (2020) Short films in foreign language teaching: методичні рекомендації щодо використання короткометражних фільмів у навчанні іноземних мов. [Навчальний матеріал]

Цей список був створений у Fri Apr 26 00:30:34 2024 EEST.