МДПУ репозиторій

Елементи, в яких Відділ: "Кафедра математики і фізики" та Рік: 2019

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: І | Б | В | Л | М | П | Р | С | Т | Ф | Ч
Число елементів: 20.

І

Іванченко, К. та Титаренко, Н. Є. (2019) Застосування диференціальних рівнянь Бернуллі та Рікатті. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 137-139. ISSN 978-617-7566-82-2

Б

Бєльчев, П. В. та Єременко, І. М. (2019) Психолого-педагогічні особливості застосування технологій дистанційного навчання математики в процесі довузівської підготовки школярів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 44-47. ISSN 978-617-7566-82-2

Бєльчев, П. В. та Гнєзділова, А. О. (2019) Застосування технології доповненої реальності для графічної візуалізації навчальних завдань стереометрії. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 42-44. ISSN 978-617-7566-82-2

Бєльчев, П. В. та Ларкін, В. О. (2019) Формування конструкторького мисення учнів при навчанні роототехніки. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю, 6-8 черв. 2019 р.. с. 34-40. ISSN 978-617-7566-80-8

Бєльчев, П. В. та Раділова, Х. І. (2019) Методика застосування інтерактивної дошки у навчанні фізики. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю, 6-8 черв. 2019 р.. с. 40-45. ISSN 978-617-7566-80-8

Бєльчев, П. В. та Сурженко, В. Є. (2019) Інтерактивні програмні засоби навчання та їх роль в процесі навчання учнів фізики. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю, 6-8 черв. 2019 р.. с. 45-50. ISSN 978-617-7566-80-8

В

Верещага, В. М. та Найдиш, А. В. та Рубцов, М. О. та Павленко, О. М. (2019) Глобальна інтерполяція композиції з трьох точок параметричними поліномами за формою Лагранжа, що мають кратні точки. Прикладна геометрія та інженерна графіка: міжвідомчий наук.-техн. зб. (97). с. 29-35. ISSN 0131-579X

Власенко, О. та Титаренко, Н. Є. (2019) Методи розв’язання та застосування систем диференціальних рівнянь. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 71-74. ISSN 978-617-7566-82-2

Л

Леженкін, О. М. та Рубцов, М. О. та Головльов, В. А. (2019) Визначення швидкості руху часточки обчесаного вороху зернових. Сучасні наукові дослідження на шляху до Євроінтеграції: матеріали Міжнар. наук.-практ. форуму, 21-22 черв. 2019 р., 1. с. 59-61. ISSN 978-617-7566-86-0

М

Михайлов, Є. В. та Афанасьєв, О. О. та Рубцов, М. О. (2019) Результати експериментальних досліджень лабораторного стенду машини попереднього очищення зерна. Інноваційні технології вирощування, зберігання і переробки продукції садівництва та рослинництва: V Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 трав. 2019 р.. с. 56-58.

П

Павленко, А. І. (2019) Сучасна методологія педагогіки: значення, роль і місце вчення про рефлексію. Науковий журнал Хортицької національної академії. Серія. Педагогіка. Соціальна робота, 1 (1). с. 28-37.

Р

Рубцов, М. О. та Головльов, В. А. та Леженкін, О. М. (2019) Аналіз динаміки функціонування транспортеру обчесаного вороху зернових. Сучасні наукові дослідження на шляху до Євроінтеграції: матеріали Міжнар. наук.-практ. форуму, 21-22 черв. 2019 р., 1. с. 85-87. ISSN 978-617-7566-86-0

Рубцов, М. О. та Раділова, Х. І. (2019) Застосування елементів математичного аналізу до викладання алгебри і початків аналізу в старших класах школи. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 254-263. ISSN 978-617-7566-82-2

С

Стрілець, О. В. та Гарановська, О. В. (2019) Дидактичний аспект мотивації діяльності учнів основної школи в навчанні математики. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 290-292. ISSN 978-617-7566-82-2

Стрілець, О. В. та Карпенко, О. Г. (2019) Задачі з екологічним змістом як засіб формування екологічної культури під час навчання математиці. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю. с. 249-254. ISSN 978-617-7566-80-8

Сюсюкан, Ю. М. та Альошина, А. С. (2019) Формування вчителем екологічної відповідальності учнів при вивченні фізики. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю. с. 239-244. ISSN 978-617-7566-80-8

Сюсюкан, Ю. М. та Зюмкіна, Ю. Л. (2019) Особливості адаптивного тестового контролю знань учнів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 292-295. ISSN 978-617-7566-82-2

Т

Титаренко, Н. Є. та Стрілець, О. В. (2019) Елементи STEM-освіти у викладанні математики. Вища освіта України у контексті інтеграції до Європейського освітнього простору, 81 (6). с. 337-348. ISSN 2309-7744

Ф

Фоменко, В. Г. (2019) Определение быстрой скорости в динамической системе типа Ламе. Записки научных семинаров ПОМИ, 483. с. 243-268. ISSN 0373-2703

Ч

Чурсін, М. та Титаренко, Н. Є. (2019) Прикладне застосування рівняння Клеро. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 326-329. ISSN 978-617-7566-82-2

Цей список був створений у Fri Mar 29 12:34:15 2024 EET.