МДПУ репозиторій

Елементи, в яких Відділ: "Кафедра математики і фізики" та Рік: 2014

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: Б | М | П | Ф | Ш
Число елементів: 13.

Б

Баришевський, С. О. та Никифорова, Л. Є. та Караєв, О. Г. (2014) Аксіоматичні основи евклідової нечіткої планіметрії. Вісник Херсонського національного технічного університету, 3 (50). с. 559-561.

Бєльчев, П. В. (2014) Теоретичні основи використання «доповненої реальності» у якості дидактичного засобу навчання. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Тем. вип. «Проблеми емпіричних досліджень у психології» (31). с. 282-289.

Бєльчев, П. В. (2014) Доповнена реальність як дидактичне забезпечення процесу навчання. Проблемы современного педагогического образования. Сер.: Педагогика и психология, 44 (1). с. 36-43.

Бєльчев, П. В. (2014) Підготовка магістрів математики до використання QR–кодів у майбутній професійній діяльності. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 2 (54). с. 39-46. ISSN 978-956-2760-18-7(3)

Бєльчев, П. В. та Бєсова, О. Г. (2014) Інваріантна та варіативна складова інформаційної компетентності майбутнього учителя математики. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 2 (54). с. 327-333. ISSN 978-956-2760-18-7(3)

Бєльчев, П. В. та Слонєвська, Д. К. (2014) Формування інформаційної компетентності майбутніх вчителів математики засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 2 (53). с. 21-31. ISSN 978-956-2760-18-7(2)

Бєльчев, П. В. та Хохотва, Ю. О. (2014) Самостійна робота студентів у ВНЗ: історичний аспект. Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 2 (5). с. 36-43. ISSN 978 -966-2760-18-7(4)

Бєсова, О. Г. (2014) Медіаосвітні технології в процесі формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики. Проблемы современного педагогического образования. Серія: Педагогика и психология, 46 (4). с. 23-28.

М

Муртазієв, Е. Г. (2014) Педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів до реалізації культурно-історичної складової математичної освіти. Проблемы современного педагогического образования. Серия: Педагогика и психология, 46 (4). с. 189-194.

Муртазієв, Е. Г. (2014) Теоретичні засади культурно-історичної складової шкільної математичної освіти. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 5 (39). с. 88-97.

П

Павленко, А. та Бєльчев, П. В. (2014) Навчальні задачі з фізики: критеріальна ознака творчості. Science and Education in Australia, America and Eurasia: Fundamental and Applied Science: proceedings of the 1st International academic conference, 25 June 2014, 2. с. 128-130. ISSN 9780554271987

Ф

Фоменко, В. Г. (2014) Динамическая обратная задача для системы типа Ламе (ВС-метод). Записки научных семинаров ПОМИ, 426. с. 218-259. ISSN 0373-2703

Ш

Шкільова, Г. М. (2014) Технологічна компетентність майбутнього вчителя початкових класів як наукова категорія педагогічного дослідження. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: зб. наук. пр., 23 (33). с. 43-46.

Цей список був створений у Thu Mar 28 15:34:29 2024 EET.