МДПУ репозиторій

Елементи, в яких Відділ: "Кафедра іноземних мов" та Рік: 2018

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: G | К | М | П | Ф
Число елементів: 14.

G

Goncharova, О. А. (2018) The Innovative Features of the New Pre-Service Teacher Training Curriculum in Ukraine. Inspiring Professional Excellence in Teaching Languages: symposium proceedings. с. 75-82.

Goncharova, О. А. (2018) A different view on teaching vocabulary. Active learning and teaching of foreign languages in Uzbekistan. с. 14-15.

К

Казьміна, Н. О. та Дем'яненко, Т. А. (2018) Formation of cultural self-consciousness of the future elementry school teachers. ELT in Ukraine: New ways to success. с. 61-62.

Казьміна, Н. О. та Фаліна, Г. М. (2018) Створення морально-психологічного клімату на заняттях з іноземної мови у ВНЗ. Science, Research, Development. # 5: Philogy, sociology and culyurology. с. 108-109. ISSN 978-83-66030-15-2

Калужська, Л. О. та Боршовський, Г. М. (2018) Компенсация как способ перевода имен собственных в мультипликационных фильмах. In: IIІ Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених «Мовна комунікація і сучасні технології у форматі різнорівневих систем».

Кірсанова, С. (2018) Особливості формування міжособистісних взаємин студентської молоді в умовах полікультурного середовища педагогічного університету. In: Міжнародна науково-практична конференція "Формування стратегії міжнародної комунікації особистості учня в онтогенезі: від методики до методології", 13-14, Мелітополь.

М

Молодиченко, В. В. та Молодиченко, Н. А. та Балашова, К. (2018) Філософсько-методологічні аспекти морального виховання молодших школярів. Versus (1-2). с. 87-93. ISSN 2310-4562

Молодиченко, В. В. та Сердюк, А. М. (2018) Наука як соціальне явище пізнання і освоєння дійсності. Versus (1-2). с. 47-50. ISSN 2310-4562

Молодиченко, Н. А. (2018) Моральне виховання особистості учня: психолого-педагогічний аспект. In: Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Формування освітнього простору в умовах інформаційного суспільства», 26-27, Запоріжжя.

Музя, Є. М. (2018) Топонимическая лексика и критерии её классифицирования. Записки з романо-германської філології, 1 (40). с. 139-144.

Музя, Є. М. (2018) Принципи лексикографування топонімів у неспеціальних англомовних словниках. Записки з романо-германської філології. с. 113-121. ISSN 2307-4604

П

Подпльота, С. В. (2018) Тьюторська позиція вчителя як інноваційний ресурс Нової української школи. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції Нової української школи, 14-16 черв. 2018 р.. с. 166-169.

Приходько, І. М. та Христова, О. Ф. (2018) Некоторые аспекты обучения иноязычной лексике. Rozwoj i praktyka. Pedagogigka. с. 32-34.

Ф

Фаліна, Г. М. та Калужська, Л. О. (2018) Песня как средство формирования профессиональной компетентности будущего учителя иностранного языка в начальной школе. In: IIІ Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених «Мовна комунікація і сучасні технології у форматі різнорівневих систем».

Цей список був створений у Fri Apr 26 23:24:24 2024 EEST.