МДПУ репозиторій

Елементи, в яких Відділ: "Кафедра іноземних мов" та Рік: 2017

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: К | М | П | Х | Ч
Число елементів: 15.

К

Казьміна, Н. О. та Дем'яненко, Т. А. (2017) The ways of neologisms creation in modern English. Pathways to Success for Contemporary Teachers and Their Learners: book of convention papers. с. 71-73.

Казьміна, Н. О. та Кірсанова, С. С. та Фаліна, Г. М. (2017) The use of new technologies in the process of new philological faculty foreign language teaching. World science, 3 (11). с. 11-12. ISSN 2413-1032

Казьміна, Н. О. та Фаліна, Г. М. (2017) Іноваційні методи викладання іноземнох мови в ВНЗ. Filologia, sociologia i kulturoznawstwo badania podstawowe i stosowane: wyzwania i wyniki: zbior artykulow naukowych konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej, 30.03.2017-31.03.2017. с. 82-83. ISSN 978-83-65608-60-4

Калужська, Л. О. та Калужський, І. Н. (2017) Перевод англоязычных номинаций ракетного оружия и функциональная эквивалентность. Rozwój i praktyka. Literatura, socjologia i kulturoznawstwo: zbiór artykułów naukowych recenzowanych. с. 48-51.

Кірсанова, С. С. (2017) Поликультурное воспитание молодежи в высшем учебном заведении. World science: international scientific and practical conference, 3 (9). с. 25-28. ISSN 2413-1032

Кірсанова, С. С. та Казьміна, Н. О. та Фаліна, Г. М. (2017) The use of new technologies in the process of philological faculty students foreign language teaching. World science, 3 (11). с. 11-12. ISSN 2413-1032

М

Мельничук, О. та Христова, О. Ф. (2017) The symbolism of freemasonry. Еврика (1 (5)). с. 8-10.

Музя, Є. М. (2017) Концепты и контрасты: монография. Концепт-топоним и реализация его этнокультурной составляющей в англоязычной лексикографии. Інший. Издательский дом «Гельветика», Одесса.

П

Подпльота, С. В. (2017) Роль тьютора у формуванні духовно-моральної особистості студента в сучасних умовах. Психологія та педагогіка у ХХІ столітті: перспективні та пріоритетні напрямки досліджень, 2-3 черв. 2017 р.. с. 65-67.

Подпльота, С. В. (2017) Моральне виховання молодого покоління у діяльності тьютора. Сучасна наука: тенденції та перспективи, 15-19 трав. 2017 р.. с. 111-114.

Подпльота, С. В. (2017) Тьюторство як інноваційна практика в освіті. Наукові досягнення, відкриття та шляхи розвитку педагогічної науки, 26-27 трав. 2017 р.. с. 109-112.

Подпльота, Світлана (2017) Тьюторський супровід як важливий компонент процесу навчання та виховання в умовах розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (3). с. 84-91. ISSN 2521-1234 online

Приходько, І. М. (2017) Логіко-семантичні та функціональні особливості соматизмів у лексичній парадигмі української мови. Філологічні студії (16). с. 208-2017.

Х

Христова, О. Ф. та Логвінова, О. (2017) Pedagogical conditions of preshcool children’s family education. Евріка (1 (5)). с. 6-8.

Ч

Чорна, О. О. (2017) Специфіка уроку іноземної мови на початковому етапі навчання. Zbiör artykulöw naukowych literatura, socjologia i kulturoznawstwo. Priorytetowe obszary badawcze: od teorii do praktyki. с. 51-53.

Цей список був створений у Wed Apr 24 04:48:57 2024 EEST.