Елементи, в яких Відділ: "Фахові видання" та Рік: 2021
Число елементів: 12. OOsadcha, Kateryna та Osadchyi, Viacheslav та Spirin, Oleg (2021) Current state and development trends of E-learning in China. Information Technologies and Learning Tools, 85 (5). с. 208-227. ISSN 2076-8184 ЕЕремеев, В. С. та Ракович, А. Н. (2021) Алгоритмическо-программное обеспечение для использования кубических сплайнов при восстановлении функциональной зависимости в случае граничных условий для первых производных. Сучасні проблеми моделювання: зб. наук. пр., 21. с. 114-121. ISSN 2313-125X ККрашеніннік, І. В. (2021) Організаційно-педагогічні умови формування фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів за скороченим циклом навчання в університетах. Педагогічні науки: теорія та практика., 4 (40). с. 143-149. ISSN 2522-4360 Крашеніннік, Ірина Володимирівна (2021) Модель формування фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів в умовах скороченого циклу професійної підготовки в університетах. Науковий журнал Хортицької національної академії (5). с. 25-34. ISSN 2707-3076 (Print), 2709-8214 (Online) Круглик, В. С. та Астаф'єв, В. Ю. (2021) Особливості реалізації семантичної нейронної мережі створення генератора навчальних кросвордів. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, 2 (127). с. 81-87. ISSN 1995-0519 (print); 2072-8263 (online) ООсадча, К. П. (2021) Формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів в умовах змішаного навчання. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2 (40). с. 291-297. ISSN 2308-4863 Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. (2021) Аналіз досвіду змішаного навчання в іноземних закладах вищої освіти. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 60. с. 410-420. ISSN 2412-1142 Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Спірін, О. М. (2021) Адаптація електронних навчальних курсів до мобільного формату для змішаного навчання. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, 129 (4). с. 47-54. ISSN 2072-8263 Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Спірін, О. М. та Круглик, В. С. (2021) Концептуальні засади розробки адаптивної системи індивідуалізації та персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 3 (74). с. 65-70. ISSN 1992-5786 Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Спірін, О. М. та Круглик, В. С. (2021) Реалізація індивідуалізації та персоналізації навчання засобами Moodle. Молодь і ринок, 1 (187). с. 38-43. ISSN 2308-4634 (Print), 2617-0825 (Online) ССіциліцин, Юрій Олександрович та Осадчий, Вячеслав Володимирович (2021) Моделювання навчального обчислювального кластеру на основі одноплатних комп’ютерів Raspberry для навчання розподіленого програмування. Інформаційні технології і засоби навчання, 81 (1). с. 97-108. ISSN 2076-8184 ЧЧорна, А. В. (2021) Методи формування управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів. Стан освітнього процесу в умовах викликів сьогодення: матеріали міжнародної науково-практичної конференції. с. 140-142. |