Елементи, в яких Відділ: "Фахові видання" та Рік: 2020
Число елементів: 7. ІІбрагімова, Л. А. (2020) Методи та засоби з формування алгоритмічного мислення: аналіз зарубіжного досвіду. Інноваційна педагогіка, 1 (30). с. 44-48. ККруглик, В. С. та Єремєєв, В. С. та Прокоф’єв, Є. Г. та Сердюк, І. М. та Тригуб, І. Є. (2020) Особливості розробки CRM-системи для міжнародного туроператора. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки, 31 (1). с. 79-84. ISSN 2663-5941 Круглик, В. С. та Прокоф’єв, Є. Г. та Медведев, Є. Л. та Маринов, А. В. (2020) Використання засобів доповненої реальності в навчальному процесі. Інноваційна педагогіка, 22 (3). с. 178-181. ISSN 2663-6085 ООсадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Наумук, І. М. (2020) Змішане навчання як форма сучасної підготовки майбутніх фахівців професійної освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (71). с. 187-192. ISSN ISSN 1992-5786 Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Наумук, І. М. (2020) Змішане навчання при викладанні дисциплін для магістрів професійної освіти. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія Педагогічні науки: зб. наук. пр. (3). с. 343-353. Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Чорна, А. В. (2020) Застосування технологій змішаного навчання у формуванні управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, 3 (122). с. 11-18. ISSN 1995–0519 ЧЧорна, А. В. (2020) Проблеми формування управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів у педагогічній теорії та практиці. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (68). с. 239-243. ISSN 1992-5786 |