Елементи, в яких Відділ: "Фахові видання" та Рік: 2017
Перейти до: Стаття Число елементів: 10. СтаттяБалута, В. С. (2017) Експериментальна перевірка формування андрагогічної компетентності у майбутніх магістрів педагогічної освіти в процесі професійної підготовки. Науковий вісник мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: педагогіка (2). с. 164-169. ISSN 2219-5203 Осадча, К. П. (2017) Міждисциплінарний контекст формування тьюторської компетентності у професійній підготовці майбутніх учителів. Педагогічна освіта: теорія і практика (27). с. 56-60. Осадча, К. П. (2017) Філософські аспекти професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 1 (79). с. 169-173. ISSN 2413-1865 Осадча, К. П. (2017) Проблема професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності у педагогічній теорії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки, 4 (90). с. 109-115. Осадча, Катерина (2017) Специфіка організації тьюторського супроводу учнів початкової школи. Молодь і ринок, 5 (148). с. 63-69. ISSN 2308-4634 Осадча, Катерина (2017) Аналіз методик навчання візуального програмування майбутніх інженерів-програмістів. Молодь і ринок, 4 (147). с. 58-63. ISSN 2308-4634 Осадча, Катерина (2017) Специфіка організації тьюторського супроводу учнів старшої школи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (18). с. 177-182. ISSN 2219-5203 Ракович, В. А. (2017) Аналіз методологій розробки ігрових додатків для соціальних мереж. Молодь і ринок, 4 (147). с. 182-186. ISSN 2308-4634 Шаров, С. В. та Посадна, Т. В. (2017) Використання електронних засобів навчального призначення на уроках української літератури. Молодь і ринок (5). с. 45-48. ISSN 2308-4634 Шаров, С. В. та Постильна, О. О. (2017) Інформатизація освіти і виховання як вектор розвитку сучасного суспільства. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (18). с. 199-204. ISSN 2219-5203 |