Елементи, в яких Відділ: "Фахові видання" та Рік: 2016
Число елементів: 11. ККонюхов, С. Л. (2016) Використання ігрових технологій у процесі вивчення об’єктно- орієнтованого програмування. Молодь і ринок, 9 (140). с. 132-136. ISSN 2308-4634 Круглик, В. С. (2016) Проблема оновлення профілів освітніх програм підготовки інженерів-програмістів. Молодь і ринок, 7 (138). с. 89-93. ISSN 2308-4634 Круглик, В. С. (2016) Дистанційні технології навчання як засіб професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів. Молодь і ринок, 6 (137). с. 79-84. ISSN 2308-4634 Круглик, В. С. (2016) Аналіз програм підготовки інженерів-програмістів у вищих навчальних закладах США. Молодь і ринок, 9 (140). с. 43-49. ISSN 2308-4634 Круглик, В. С. (2016) Аналіз змісту і структури підготовки інженерів-програмістів у провідних вищих навчальних закладах Європи. Молодь і ринок, 10 (141). с. 40-43. ISSN 2308-4634 ООсадча, К. П. та Марчук, М. С. (2016) Аналіз понятійного апарату парадигми візуального програмування. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (16). с. 178-182. ISSN 2219-5203 Осадча, Катерина (2016) Тьюторство як простір для педагогічної діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (16). с. 52-60. ISSN 2219-5203 Осадча, Катерина (2016) Інформаційно-комунікаційні технології здійснення тьюторської діяльності у системі шкільної освіти. Молодь і ринок, 9 (128). с. 22-26. Осадчий, В. В. та Горлов, П. та Сердюк, І. М. (2016) Використання Web-порталу обліку і моніторингу міграції птахів в Азово-Чорноморському регіоні України при вивченні дисципліни “Екологічна експертиза”. Молодь і ринок, 9 (140). с. 30-35. ISSN 2308-4634 ППрокоф’єв, Є. Г. (2016) Історико-культурологічний підхід до процесу вивчення загальнопедагогічних дисциплін. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (16). с. 70-76. ISSN 2219-5203 Прокоф’єв, Є. Г. (2016) Принципи методологічного проектування в сучасній педагогічній освіті. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 69 (1). с. 56-64. ISSN 2413-1865 |