МДПУ репозиторій

Елементи, в яких автор: "Шквиря, Н. О."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 5.

Лебедка, А. А. та Шквиря, Н. О. (2020) Анкетування як інструмент розробки маркетингової стратегії підприємства. In: І Міжнародна науково-практична конференція підприємництво в аграрній сфері: глобальні виклики та ефективний менеджмент, 12-13, Запоріжжя.

Шквиря, Н. О. (2020) Розробка маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства. In: І Міжнародна науково-практична конференція підприємництво в аграрній сфері: глобальні виклики та ефективний менеджмент, 12-13, Запоріжжя.

Шквиря, Н. О. (2020) Теоретичні основи стратегічного маркетингу підприємства. Інфраструктура ринку (40). с. 328-333. ISSN 2519-2868

Шквиря, Н. О. (2019) Обґрунтування вибору маркетингової стратегії молокопереробного підприємства. Інфраструктура ринку (29). с. 324-329. ISSN 2519-2868

Шквиря, Н. О. (2018) Стан та особливості стратегічного планування діяльності сільськогосподарських підприємств. Економіка та суспільство (16). с. 549-553. ISSN 2524-0072

Цей список був створений у Fri Apr 19 12:14:00 2024 EEST.