Елементи, в яких автор: "Троїцька, О. М."
Група по: Тип елементу | Немає групування Число елементів: 20. СтаттяТроїцька, О. М. (2021) Міжнародна науково-практична конференція «Європейські цінності різноманіття та інклюзії в освітньому просторі України» та міжнародний Workshop «Європейська інтеграція: перспективи та виклики для України». ВИЩА ОСВІТА УКРАЇНИ, 80 (1). с. 87-89. Троїцька, О. М. та Пєшев, О. O. (2020) Соціалізація через навчання з позиції аналітичної філософії освіти. Культурологічний альманах (14). с. 104-106. Троїцька, О. М. та Троїцька, Т. С. (2020) Філософія в інноваційних психолого-педагогічних дослідженнях: з досвіду реалізації проектів. Перспективи. Соціально-політичний журнал (1). с. 49-52. ISSN 2310-2896 Троїцька, Т. С. та Троїцька, О. М. та Поправко, О. В. (2019) Конструктивізм і діалог у викликах сучасній традиційній освіті. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (6-8 червня 2019 р., м. Мелітополь, Україна). с. 273-277. Поправко, О. В. та Троїцька, О. М. та Троїцька, Т. С. (2019) Event-технології в культурно-освітньому просторі вищої школи: потенційність й перспективи реалізації. Наукове сьогодення: теоретико-прикладні дослідження та перспективи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 17 травня 2019 року. с. 128-131. Троїцька, Т. С. та Троїцька, О. М. та Поправко, О. В. (2019) Віртуальний символічний світ у смислотворенні інформаційного простору Homo educandus. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 7 (2). с. 20-27. ISSN 2521-1234 online Троїцька, О. М. та Поправко, О. В. та Щербакова, Н. (2019) The axiological potential of the holiday in the development of the collective memory. Схід (3). с. 47-52. ISSN 2411-3093; 1728-9343 Троїцька, Т. С. та Троїцька, О. М. та Поправко, О. В. (2019) Інформативно-мовний аспект акме-руху homo educandus. Інформаційні технології в освіті та науці: міжнар. наук.-практ. конф., 13-14 черв. 2019 р.. с. 298-300. Троїцька, Т. С. та Троїцька, О. М. та Богданова, О. (2018) Комунікативно-практичний вимір ціннісних ідей у релігійних віруваннях. Формування стратегії міжнародної комунікації особистості учня в онтогенезі: від методики до методології : тези Міжнар. наук.-практ. конф. (13-14 вересня 2018 р., м. Мелітополь). с. 212-214. Троїцька, О. М. та Денисенко, Н. В. (2018) Діалогізація компетентнісного зростання майбутнього фахівця: методологічна рефлексія. Українська професійна освіта (3). с. 44-50. ISSN 2519-8254 Троїцька, О. М. та Москальова, Л. Ю. (2016) Діалогічний супровід релігійного життя України: контекстуальний вимір одвічних проблем. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. пр., 2 (20). с. 266-276. Троїцька, О. М. (2015) Філософські аспекти діалогізаціїї освіти: контекстуальний вимір становлення культурного простору. Філософські обрії (34). с. 152-159. ISSN 2075-1443 Троїцька, О. М. та Троїцька, Т. С. та Каткова, Т. А. (2013) Толерантность интеркультурного города: проблемы теории и коллизии практики. Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. с. 135-138. ISSN 1338-9432 Тараненко, Г. Г. та Троїцька, О. М. (2012) Аксіопсихологічні засади розвитку толерантності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (9). с. 61-67. ISSN 2219-5203 МонографіяТроїцька, О. М. та Троіцька, Т. С. та Чорна, В. В. та Яковенко, І. О. та Канарова, О. В. та Аверіна, К. С. та Єрьоміна, Л. Є. та Мільчевська, А. С. (2018) Діалог між представниками релігійних ідентичностей у культурно-освітніх практиках народів Північного Приазов'я. Інший. ФОП Однорог Т.В., Мелітополь. Троїцька, О. М. та Троїцька, Т. С. (2018) Діалог між представниками релігійних ідентичностей у культурно-освітніх практиках народів Північного Приазов’я. Методологічні орієнтири діалогізації релігійних практик. Інший. ФОП Однорог Т.В., Мелітополь. КнигаАверіна, К. С. та Троїцька, О. М. та Троїцька, Т. С. (2018) Релігійна етика у філософсько-педагогічному дискурсі: навчально-методичний посібник. ФОП Однорог Т.В., Мелітополь. ISBN 978-617-7566-37-2 ДисертаціяТроїцька, О. М. (2017) Принципи діалогу і толерантності у розгортанні сучасного культурно-освітнього простору: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора філос. наук.: спец. 09.00.10 - філософія освіти. Докторська thesis, Національна академія педагогічних наук України. ІншийТроїцька, О. М. та Троїцька, Т. С. (2020) Аксіологічна необхідність гуманітарних досліджень VS інноваційна складність реалізації. КНУКіМ. Троїцька, О. М. (2020) Методологія моделювання психолого-педагогічного супроводу сімей у подоланні життєвих криз. МЦНіД. |