Елементи, в яких автор: "Окса, М. М."
Група по: Тип елементу | Немає групування Число елементів: 14. СтаттяІваненко, В. В. та Окса, М. М. (2020) Організаційно методичні та методологічні основи формування здорового способу життя студентів у процесі занять фізичною культурою. Rozwój nowoczesnej edukacji i nauki – stan, problemy, perspektywy. Том III: Konstatacje i dialogi w przestrzeniach nauki i edukacji / Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том III: Констатації та діалоги в просторі науки та, 3. с. 104-115. Іваненко, В. В. та Окса, М. М. (2020) Організаційно методичні та методологічні основи формування здорового способу життя студентів у процесі занять фізичною культурою. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи, 3. с. 130-141. Окса, М. М. та Добровольська, Л. П. (2019) Професійна і світоглядна культура як особистісний і світоглядний феномен у сучасній педагогічній науці. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки (5). с. 179-186. ISSN 2522-1477 Добровольська, Л. П. та Окса, М. М. (2018) Інновації у навчанні в досвіді А. С. Макаренка. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки (2). с. 60-68. ISSN 2412-9208 Добровольська, Л. П. та Окса, М. М. (2018) Інноваційні процеси формування міжкультурної комунікативної компетентності педагогів і учнів в умовах полікультурного освітнього середовища. Соціально-гуманітарний вісник (23). с. 13-19. Окса, М. М. (2018) Інтегроване навчання в досвіді А. С. Макаренка. Нова українська школа: теорія і практика реалізації інтегрованого підходу: матеріали Міжнар. наук. конф.. с. 27-31. Окса, М. М. та Хілліг, Г. (2016) Своєрідність хронотопу в «Педагогічній поемі» А. С. Макаренка. Художні модуси хронотопу в культурно-мистецькому дискурсі: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 179-183. Логвіна-Бик , Т. А. та Окса, М. М. (2015) Свобода та рівність як складові людиновимірності та атрибут духовності й людського надбання. Virtus: Scientific Journal (3). с. 18-22. Аносов, І. П. та Елькін, М. В. та Головкова, М. М. та Коробченко, А. А. та Окса, М. М. (2015) The Humanistic Approach to Upbringing and Education in the Creative Legacy of the Ukrainian Pedagogues of the Second Half of the 19th Century. International Education Studies, 4 (6). с. 171-175. Окса, М. М. (2014) Інтернаціоналізація - важливий фактор розвитку магістерської освіти в Україні. British Journal of Science, Education and Culture, 1 (5). с. 271-275. МонографіяКоробченко, А. А. та Воровка, М. І. та Eлькін, М. В. та Окса, М. М. та Бєльчева, Т. Ф. та Головкова, М. М. та Єрмак, Ю. І. та Ізбаш, С. С. та Попелешко, Ю. та Бунчук, О. В. (2019) Підготовка майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій. Проектний звіт. Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, Мелітополь, Мелітополь. Окса, М. М. (2017) Провідництво в освіті: від ідеї до вічності. Провідник української педагогіки А. С. Макаренко. Інший. Освіта України. Окса, М. М. (2015) Західноєвропейська філософська антропологія: категоріальний аспект. Інший. Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, Мелітополь. КнигаОкса, М. М. та Кожевникова, А. В. та Дудко, Я. В. (2016) Філософія менеджменту: навчально-методичний посібник для магістрів. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь. ISBN 978-617-7346-40-0 |