МДПУ репозиторій

Елементи, в яких автор: "Крашеніннік, І. В."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 42.

Крашеніннік, І. В. (2023) Концепція розвитку адаптивної системи для індивідуалізації та персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 26 січня 2023 р., 2. с. 163-168.

Круглик, В. С. та Осадча, К. П. та Крашеніннік, І. В. (2023) Методичні рекомендації з організації та виконання дипломної роботи для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 014.09 Середня освіта (Інформатика) за освітньою програмою «Середня освіта. Інформатика». [Навчальний матеріал]

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Спірін, О. М. та Круглик, В. С. та Крашеніннік, І. В. (2022) Тематика персоналізованого та адаптивного навчання у змісті професійної підготовки бакалаврів та магістрів професійної освіти. Інноваційна педагогіка, 2 (50). с. 197-204. ISSN 2663-6085

Крашеніннік, І. В. (2021) Дослідження проблеми професійного вигорання у процесі навчання психології праці бакалаврів з професійної освіти. Сучасна вища освіта: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: ІІ Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та науковців: тези доповідей, 25 березня 2021 р.. с. 135-139.

Крашеніннік, І. В. та Конюхов, С. Л. (2021) Шляхи введення питань сталого розвитку до змісту професійної підготовки фахівців у закладах вищої освіти. Виклики та парадокси соціальної взаємодії в постмодерному світі: лінгвістичний та психологічний аспекти: матеріали ІІ Міжнар.наук.-практ. конф.,15-16 квітня 2021 р.. с. 190-193.

Крашеніннік, І. В. (2021) Тренінгові форми роботи у процесі професійної підготовки майбутніх програмістів. Актуальні проблеми та перспективи технологічної і професійної освіти: матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., (м. Тернопіль, 24-25 травня 2021 р.). с. 40-41.

Крашеніннік, І. В. (2021) Формування професійної мобільності як елемент підготовки здобувачів освіти в педагогічному університеті. Професійний розвиток педагога в умовах інтеграції до європейського освітнього простору: міжнародна академічна та професійна / професійно-педагогічна мобільність: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 136-140.

Крашеніннік, І. В. (2021) Формування здатностей до використання засобів ІКТ в освітньому процесі в бакалаврів професійної освіти. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 12. с. 73-76.

Трусов, Є.О. та Крашеніннік, І. В. (2021) Інтернет речей у професійній освіті. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 12. с. 173-176.

Крашеніннік, І. В. та Конюхов, С. Л. (2021) Побудова адаптивного освітнього процесу на основі теорії експериментального навчання Д. Колба. Педагогіка та психологія: сучасний стан розвитку наукових досліджень та перспективи : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 19-20 листопада 2021 р.. с. 151-154.

Крашеніннік, І. В. (2021) Організаційно-педагогічні умови формування фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів за скороченим циклом навчання в університетах. Педагогічні науки: теорія та практика., 4 (40). с. 143-149. ISSN 2522-4360

Крашеніннік, І. В. та Конюхов, С. Л. (2021) Індивідуалізація професійної підготовки майбутніх фахівців на основі моделі стилів навчання Фелдера-Сілверман. Сучасна педагогіка та психологія: методологія, теорія і практика : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 3-4 грудня 2021 р.. с. 72-74.

Крашеніннік, І. В. та Звонарьова, А. А. (2021) Використання онлайн-сервісу Gamilab для організації дидактичних ігор у закладах професійної освіти. Інноваційні практики наукової освіти: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Київ, 8-11 грудня 2021). с. 277-280.

Наумук, І. М. та Наумук, О. В. та Крашеніннік, І. В. та Сердюк, І. М. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на збірку літературних творів навчального характеру № 96392"Навчально-методичний комплекс з дисципліни "Побудова комутованих комп'ютерних мереж". Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Конюхов, С. Л. та Єремєєв, В. С. та Крашеніннік, І. В. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №95611 літературний твір навчального характеру «Конспект лекцій з дисципліни «Сучасні парадигми програмування» для студентів спеціальності 122 Комп’ютерні науки. Частина 1». Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Наумук, І. М. та Наумук, О. В. та Крашеніннік, І. В. та Сердюк, І. М. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №96392 літературний твір навчального характеру «Навчально-методичний комплекс з дисципліни "Побудова комутованих комп’ютерних мереж"». Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Крашеніннік, І. В. та Осадчий, В. В. (2020) Education in the post-coronavirus world: the place of information and innovative technologies. 3.8. Сучасні вимоги до фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Інший. Publishing House of Katowice School of Technology, Katowice, Poland.

Осадчий, В. В. та Крашеніннік, І. В. (2020) LMS Moodle як інструмент персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 21-23 травня 2020 р.). с. 169-170.

Крашеніннік, І. В. та Осадчий, В. В. (2020) Можливості платформи Smart Sparrow для створення адаптивних навчальних матеріалів. Адаптивні технології управління навчанням ATL-2020: матеріали шостої міжнар. конф., 23–25 верес. 2020 р.. с. 11-13.

Компанієць, А. А. та Чемерис, Г. Ю. та Крашеніннік, І. В. (2019) Using 3D modelling in design training simulator with augmented reality. Proceedings of the 2nd Student Workshop on Computer Science & Software Engineering (CS&SE@SW 2019), 2546. с. 213-223. ISSN 1613-0073

Крашеніннік, І. В. (2019) Компетентнісно орієнтовані завдання у формуванні фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. Серія: Педагогічні науки, 1 (58). с. 46-52. ISSN 1609-8595

Крашеніннік, І. В. (2019) Підходи до розробки курикулуму скороченого циклу професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у закладах вищої освіти. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (54). с. 109-112. ISSN 2412-1142

Крашеніннік, І. В. (2019) Дослідження мотиваційного компоненту фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Інноваційні наукові дослідження у сфері педагогічних та психологічних наук: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 трав. 2019 р.. с. 72-74.

Крашеніннік, І. В. (2019) Деякі підходи до організації самостійної роботи майбутніх інженерів-програмістів в умовах скороченого циклу професійної підготовки в університетах. Модернізація вищої освіти та забезпечення якості освітньої діяльності: перша міжнар. наук.-метод. конф., 31 трав.2019 р.. с. 297-298.

Крашеніннік, І. В. (2019) Формування STEM-компетентностей у майбутніх інженерів-програмістів в умовах скороченого терміну навчання. Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін: зб. матеріалів ІI міжнар. наук.-практ. конф., 15-16 трав. 2019 р.. с. 44-47.

Крашеніннік, І. В. (2019) Використання онлайн-ресурсів у процесі навчання майбутніх інженерів-програмістів front-end-розробки. Інформаційні технології в освіті, науці і виробництві (ІТОНВ-2019): тези доповідей VIІ міжнар. наук.-практ. конф., 23-25 трав. 2019 р.. с. 13-15.

Крашеніннік, І. В. (2019) Методи і засоби навчання майбутніх інженерів-програмістів frontend-розробки. Інформаційні технології в освіті та науці (11). с. 166-169.

Крашеніннік, І. В. (2018) Впровадження індивідуальних освітніх траєкторій у процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів за скороченим терміном навчання. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (10). с. 135-139. ISSN 978-617-7566-33-4

Крашеніннік, І. В. (2018) Навчання майбутніх інженерів-програмістів ігрового програмування в умовах скороченого терміну підготовки в університетах. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (60). с. 75-79. ISSN 1992-5786

Крашеніннік, І. В. (2018) Програмні середовища для вивчення ігрового програмування майбутніми інженерами-програмістами. Комп’ютерні технології: інновації, проблеми, рішення: тези доповідей І Всеукр. наук.-техн. конф. (19–20 жовтня 2018 р.). с. 211-212.

Крашеніннік, І. В. (2018) Сертифікаційні освітні програми як форма організації адаптивного навчання майбутніх інженерів-програмістів. Адаптивні технології управління навчанням: матеріали IV Міжнар. конф. (Одеса, 24–26 жовтня 2018 р.). с. 151-153.

Крашеніннік, І. В. (2018) Використання онлайн-курсів у навчанні майбутніх інженерів-програмістів за освітніми програмами скороченого терміну. Проблеми інформатизації навчального процесу в закладах загальної середньої та вищої освіти: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., (09 жовтня 2018 р., м. Київ). с. 57-59.

Крашеніннік, І. В. (2018) Вимоги до змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів за скороченим терміном навчання в університетах. Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Організація системи взаємодії «вища освіта – ринок праці»: матеріали ХV Всеукр. наук.-метод. конф., (28 вересня 2018 р., Харків). с. 290-291.

Чередниченко, А. В. та Крашеніннік, І. В. (2018) Використання середовища Alice 3 для розробки навчальних проектів у сьомому класі. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (10). с. 341-345.

Марчук, М. С. та Крашеніннік, І. В. (2017) Огляд візуальних мов програмування для навчання майбутніх інженерів-програмістів. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (2). с. 23-27. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Крашеніннік, І. В. (2017) Паралельні і розподілені обчислення у структурі фахової підготовки майбутніх інженерів-програмістів зі скороченим терміном навчання. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 144-147. ISSN 978-617-7346-69-1

Осадчий, В. В. та Крашеніннік, І. В. (2017) Формування змісту освітніх програм підготовки майбутніх інженерів-програмістів за скороченим терміном навчання на основі аналізу ринку праці. Інформаційні технології і засоби навчання, 58 (2). с. 11-25. ISSN 2076-8184

Крашеніннік, І. В. та Осадчий, В. В. (2017) Короткострокові програми навчання інженерів-програмістів у закладах формальної і неформальної освіти України. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. (54-55). с. 72-82. ISSN 2074-8922

Крашеніннік, І. В. (2017) Використання технологій адаптивного навчання у процесі підготовки інженерів-програмістів за скороченим терміном у ВНЗ. Адаптивні технології управління навчанням: матеріали III Міжнар. конф. (Одеса, 25-27 жовтня 2017 р.). с. 55-58.

Крашеніннік, І. В. (2017) Організація вивчення паралельного програмування студентами, які навчаються за освітніми програмами скороченого терміну. Інформаційні технології в освіті, науці і виробництві (ІТОНВ-2017): тези доповідей VІ Міжнар. наук.-практ. конф., (25-27 травня 2017 року). с. 53-55.

Ракович, В. А. та Тригуб, І. та Крашеніннік, І. В. (2017) Досвід розробки мобільного ігрового навігаційного додатку для операційної системи Windows 10 Mobile. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (3). с. 47-57. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Крашеніннік, І. В. (2016) "Перехресний вступ" як сучасний тренд менеджменту вищої освіти. Роль освіти у формуванні життєвих цінностей молоді: матеріали регіональної наук.-практ. конф. студентів і молодих учених (02.12.2016). с. 135-137.

Цей список був створений у Fri Mar 29 07:46:08 2024 EET.