Елементи, в яких автор: "Аносов, І. П. "
Група по: Тип елементу | Немає групування Число елементів: 29. Елькін, М. В. та Аносов, І. П. та Бєльчева, Т. Ф. (2018) Реальний педагогічний експеримент як віддзеркалення суспільних взаємовідносин. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки (2). с. 69-77. ISSN ISSN 2412-9208 Аносов, І. П. та Ізбаш, С. С. (2018) Антропологічний підхід до впровадження андрагогічних технологій навчання майбутніх магістрів освіти. Досвід і проблеми організації соціальної та життєвої практики учнів і студентів на засадах компетентнісного підходу до освіти: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (12-13 жовтня 2018 р., м. Запоріжжя). с. 215-217. Аносов, І. П. та Станішевська, Т. І. (2018) Особистісно-професійний розвиток вчителя нової української школи в контексті антропологізації сучасної освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (20)). с. 17-22. ISSN 2219-5203 Аносов, І. П. (2018) Антропологічний вимір освіти у творчій спадщині провідників української педагогіки. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки (2). с. 9-19. Аносов, І. П. (2017) Антропологічні основи здоров’язбережувальної професійної підготовки вчителя. In: VІІ Всеукраїнська науково–практична конференція "Педагогіка здоров’я", 7-8 квітня 2017 р., Чернігів. Шевченко, С. І. та Аносов, І. П. (2016) Вивчення морфологічних ознак аутофагії як типу програмованої смерті рослинної клітини за умов бактеріональної інфекції. Science Rise, 8/1 (25). с. 14-21. ISSN 2313-6286 Аносов, І. П. (2016) Методи формування свідомості студентської молоді щодо життєзабезпечення в надзвичайних ситуаціях. Проблеми цивільного захисту населення та безпеки життєдіяльності : сучасні реалії України: зб. наук. пр. II Всеукр. заочної наук. – практ. конф.. с. 12-15. Аносов, І. П. (2016) Філософсько-антропологічне вчення як основа теорії і практики управління процесом професійної підготовки педагога. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 4 (58). с. 423-429. ISSN 2312-5993 Аносов, І. П. (2016) Образ людини у філософсько-антропологічних концепціях ХХ століття. Versus, 1 (7). с. 6-10. ISSN 2310-4562 Аносов, І. П. (2016) Антропологічний підхід у дослідженнях етнорегіональних процессів Запорізького Приазов'я. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (17). с. 12-20. ISSN 2219-5203 Аносов, І. П. та Аносова, Д. І. (2016) Психолого-педагогічні чинники попередження та подолання шкільної дезадаптації молодших школярів. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія, 48. с. 110-116. ISSN 2415-7872 Станішевська, Т. І. та Аносов, І. П. та Горбань, Д. Д. (2016) Динаміка виникнення ситуативної тривожності у дітей в залежності від їх соматотипу. Освіта і здоров’я підростаючого покоління. с. 281-284. Аносов, І. П. та Ізбаш, С. С. (2016) Педагогічна техніка як засіб зміцнення психічного здоров’я вчителя та учнів. Педагогіка здоров’я: зб. наук. пр. VІ Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 22-27. Станішевська, Т. І. та Аносов, І. П. (2016) Вплив різного тиреоїдного статусу на електрофізіологічні та міографічні показники скорочення скелетного м’яза (m. Tibialis anterior) білих щурів. Фізіологічний журнал, 62 (2). с. 57-63. ISSN 0201-8489 Аносов, І. П. та Елькін, М. В. та Головкова, М. М. та Коробченко, А. А. (2015) Основи науково-педагогічних досліджень: навчальний посібник. ТОВ «Видавничий будинок ММД». Горна, О. І. та Станішевська, Т. І. та Аносов, І. П. (2015) Адаптационные особенности поведения крыс с разным профилем моторной асимметрии в условиях гипокинетического стресса. Вісник проблем біології і медицини, 4 (2). с. 373-377. Станішевська, Т. І. та Горна, О. І. та Аносов, І. П. (2015) Характер зависимости между калоригенной адренергической реакцией и уровнем циркулирующего свободного трийодтиронина у белых крыс. Вісник Запорізького національного університету. Біологічні науки (1). с. 129-139. ISSN 2414-9594 Аносов, І. П. (2015) Місце педагогічної антропології в єдності і різноманітті антропологічного знання. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 43 (96). с. 52-57. ISSN 1992-5786 Аносов, І. П. та Елькін, М. В. та Головкова, М. М. та Коробченко, А. А. та Окса, М. М. (2015) The Humanistic Approach to Upbringing and Education in the Creative Legacy of the Ukrainian Pedagogues of the Second Half of the 19th Century. International Education Studies, 4 (6). с. 171-175. Горна, О. І. та Станішевська, Т. І. та Аносов, І. П. (2014) Влияние хронического гипокинетического и острого болевого стресс-факторов на поведенческие реакции животных с разным профилем моторной асимметрии. Матеріали VI Міжнародного конгресу Українського товариства нейронаук – Інститут фізіології ім. О.О. Богомольця. с. 62-63. Аносов, І. П. та Ізбаш, С. С. (2014) Здоров’язбережувальні освітні технології у професійно-педагогічній підготовці майбутніх учителів. Збірник наукових праць ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 210-річчю з дня заснування Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди 7 квітня 2014 року. с. 22-28. Аносов, І. П. (2014) Інновації в галузі антропологічного контексту освіти. НАУКОВІ ЗАПИСКИ НДУ ім. М. Гоголя. с. 18-22. Станішевська, Т. І. та Горна, О. І. та Аносов, І. П. (2014) Тиреоїдна регуляція теплової вартості скорочення м'яза в різних секторах шкали концентрації циркулюючого трийодтироніну. Фізіологічний журнал, 60 (3). с. 147. Аносов, І. П. та Ізбаш, С. С. (2014) Здоров'язбережувальні освітні технології у професійно-педагогічній підготовці майбутніх учителів. Педагогіка здоров’я: зб. наук. пр. ІV Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 22-28. Аносов, І. П. (2013) Антропологічна спрямованість педагогічних інновацій у контексті гуманістичного розвитку освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (11). с. 12-19. ISSN 2219-5203 Аносов, І. П. та Елькін, М. В. (2013) Антропологічний підхід до процесу виховання як фактор гармонійного розвитку особистості. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 29 (82). с. 119-124. Аносов, І. П. та Елькін, М. В. (2012) Методологічні основи становлення нової парадигми освіти в україні. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (9). с. 6-12. ISSN 2219-5203 Аносов, І. П. та Елькін, М. В. (2012) Курси людинознавчого циклу в структурі антропологічної підготовки вчителя. Мовне середовище і культура комунікацій. с. 12-18. Аносов, І. П. та Комарницький, П. О. та Солоненко, А. М. та Черевко, С. П. (2004) Дмитро Іванович Сакало - відомий педагог і ботанік. Вісник Запорізького державного університету. Фізико-математичні науки. Біологічні науки (10). с. 6-7. |