Елементи, в яких автор: "Аверіна, К. С."
Група по: Тип елементу | Немає групування Число елементів: 10. СтаттяАверіна, К. С. (2020) Участь у просоціальній діяльності як складова розвитку соціальної активності майбутніх фахівців соціономічних професій. Вісник післядипломної освіти: зб. наук. праць. Серія: Педагогічні науки, 12 (41). с. 10-29. Аверіна, К. С. (2019) Фактори формування соціальної активності майбутніх фахівців соціономічних професій. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки. с. 171-182. ISSN 2412-9208 Аверіна, К. С. (2019) Соціально-комунікативні аспекти розвитку соціальної активності майбутнього фахівця соціономічної професії. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка (2). с. 58-68. ISSN 2311-6382 Аверіна, К. С. (2019) Теоретико-методологічні засади дослідження соціальної активності майбутніх фахівців соціономічних професій: міждисциплінарний дискурс. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету (4). с. 6-15. ISSN 2307-4906 Аверіна, К. С. (2019) Сучасний стан інституалізації міжнародної академічної мобільності. Конкурентоспроможність вищої освіти України в умовах інформаційного суспільства: II міжнар. наук.-практ. конф.. с. 72-74. Аверіна, К. С. та Варіна, Г. Б. (2016) Some peculiarities of using coaching technologies in the process of forming the positive I – conception of the future practical psychologist. International Scientific-Practical Conference Actual questions and problems of development of social sciences: conference proceedings, Juene 28-30, 2016. с. 100-104. Тараненко, В. О. та Варіна, Г. Б. та Аверіна, К. С. (2015) Основні детермінанти копінг-поведінки майбутніх практичних психологів в стресових ситуаціях. Науковий часопис НПУ ім. М. П.Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки, 12 (2 (47)). с. 30-36. МонографіяВаріна, Г. Б. та Аверіна, К. С. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Психологічні детермінанти особистісного прийняття батьками дітей з інвалідизуючими захворюваннями. Проектний звіт. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь. (У процесі публікації) Троїцька, О. М. та Троіцька, Т. С. та Чорна, В. В. та Яковенко, І. О. та Канарова, О. В. та Аверіна, К. С. та Єрьоміна, Л. Є. та Мільчевська, А. С. (2018) Діалог між представниками релігійних ідентичностей у культурно-освітніх практиках народів Північного Приазов'я. Інший. ФОП Однорог Т.В., Мелітополь. КнигаАверіна, К. С. та Троїцька, О. М. та Троїцька, Т. С. (2018) Релігійна етика у філософсько-педагогічному дискурсі: навчально-методичний посібник. ФОП Однорог Т.В., Мелітополь. ISBN 978-617-7566-37-2 |