Волкова, В. А. (2019) Тенденції підготовки педагогічних фахівців в умовах зміни освітньої парадигми. Сучасні технології соціально-педагогічного супроводу особистості в освітньому просторі: міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.. с. 13-16.
|
Text
Волкова_Тенденції підготовки фахівців (pdf.io).pdf Скачати (54kB) | Перегляд |
Резюме
Стратегічний напрям розвитку вітчизняної системи освіти лежить в площині вирішення проблем розвитку особистості того, хто вчиться, а також і педагога, вихователя, технологізації цього процесу. В умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти педагог має виступати в ролі організатора всіх видів діяльності учнів як компетентний консультант і помічник. Його професійні вміння повинні бути спрямовані не просто на контроль знань та умінь тих, хто вчиться, а на діагностику їх діяльності та розвитку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 22 Черв 2020 09:44 |
Останні зміни: | 22 Черв 2020 09:44 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9964 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |