Багрій, Т. Є. (2019) Сутність емоційно-комунікативної культури майбутнього педагога-музиканта. Science, research, development: monografia pokonferencyjna, 29.04.2019-30.04.2019, 16. с. 98-102.
|
Text
88_03_s(4).pdf Скачати (590kB) | Перегляд |
Резюме
Емоційно-комунікативна культура майбутнього педагога-музи- канта виявляється в його комунікативній діяльності і спрямована на здійснення соціальної взаємодії суб’єктів освіти з метою передачі соціально значущої інформації. Оволодіння емоційно-комунікативною культурою зумовлено особистісним і творчим потенціалом майбутнього фахівця і є показником його професійної майстерності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | викладач Тетяна Багрій |
Дата внесення: | 22 Черв 2020 05:43 |
Останні зміни: | 22 Черв 2020 05:43 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9946 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |