Панченко, Г. П. (2020) Творчі здібності майбутнього вчителя музичного мистецтва: теорія і практика. Інший. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь. (У процесі публікації)
|
Text
Монография.pdf Скачати (2MB) | Перегляд |
Резюме
Розвиток творчих здібностей стає одним із основних завдань сучасної вокальної освіти і виховання й потребує спеціальних педагогічних технологій, що сприяють їхньому розвитку у ході фахової підготовки. Цим пояснюється вибір теми монографії, що створена за матеріалами дисертаційної роботи, виконаної в традиціях наукової школи О. П. Рудницької. У монографії розкрито наукові підходи до досліджуваної проблеми, докладно описано особливості процесу вокальної підготовки вчителів музичного мистецтва в умовах педагогічного університету, визначено структурні компоненти творчих здібностей, що становлять цілісну систему вокально-педагогічної діяльності, представлено авторську методику, що містить нетривіальні методи (вокальна імпровізація, ритмічне та темброве варіювання), цікаві творчі завдання та сприяє створенню емоційно-позитивної аури занять, ситуації успіху під час музично- творчої діяльності. Матеріали монографії є корисними для викладачів і студентів, учнів закладів мистецького спрямування, вчителів музичного мистецтва загальноосвітніх шкіл, усіх, кого цікавлять проблеми розвитку творчої особистості та практичні прийоми і методи розвитку творчих здібностей.
Тип елементу : | Монографія (Інший) |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 17 Черв 2020 10:34 |
Останні зміни: | 17 Черв 2020 10:34 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9875 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |